سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براساس توسعه فناوري‌ها صورت مي‌گيرد؛

بروزرساني فهرست تجهيزات و ملزومات پزشكي

رئيس اداره تجهيزات پزشكي وزارت بهداشت گفت: فهرست تجهيزات و ملزومات پزشكي تهيه شده است كه براساس فناوري‌هاي نوين سلامت بروزرساني خواهد شد.

دكتر كيوان، رئيس اداره تجهيزات پزشكي وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: توسعه فناوري نكته بسيار مهمي است كه اگر امروز به آن فكر نكنيم در آينده دچار مشكل خواهيم شد؛ چون تكنولوژي‌ها به سرعت در حال تغيير و عوض شدن است.

وي در ادامه تصريح كرد: دكتر قاضي‌زاده – وزير بهداشت با بيان تعيين فهرست تجهيزات و ملزومات پزشكي براساس مطالعات ارزيابي فناوري‌هاي سلامت و نظام سطح‌بندي خدمات روي موضوع بسيار كليدي دست گذاشتند و اين نشان دهنده درايت ايشان است؛ چون اين وضعيتي كه ما امروز داريم به خاطر اقداماتي است كه در گذشته انجام نداده‌ايم.

رئيس اداره تجهيزات پزشكي وزارت بهداشت در ادامه اظهار داشت: از اين‌رو توسعه دانش فني و فناوري تجهيزات پزشكي توجه ويژه شده و وزير بهداشت در برنامه خود اعلام كردند،‌به‌خاطر اين است كه در سال‌هاي بعدي مواجه با مشكلاتي كه امروز داريم نشويم؛ چون تجهيزات پزشكي يك حرفه بسيار وابسته به فناوري است كه در اين زمينه ليست تجهيزات و ملزومات پزشكي تهيه شده است و بايد بروزرساني شود.

* توسعه و تقويت آزمايشگاه‌هاي كنترل تجهيزات پزشكي
رئيس اداره تجهيزات پزشكي وزارت بهداشت در پايان خاطرنشان كرد: همچنين آزمايشگاه‌هاي كنترل تجهيزات و ملزومات پزشكي توسعه و تقويت پيدا مي‌كند؛ ولي نه با ايجاد هزينه براي دولت و مردم؛ بلكه با توسعه آزمايشگاه‌هايي كه موجود هستند اين اتفاق رخ مي‌دهد./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.