سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی تیم ملی زیر17 سال ایران مقابل تیم جوانان فورتنا دوسلدورف

تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در چهارمین بازی دوستانه اش مقابل تیم فورتنا دوسلدورف، به تساوی سه بر سه رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، این بازی در ورزشگاه وی اس جی حوالی دوسلدورف انجام شد و تیم ایران با ترکیب آرمین هاشمی(از دقیقه 46 مهدی امینی)، ساسان جعفری، میلاد داعی، محمد بازاج، سید مجید حسینی( از دقیقه 46 کمیل حق زاده)، مجتبی مقتدایی، سعید عزت اللهی، امیرحسین کریمی، علی هزامی ( از دقیقه 60 علی قلی زاده)، امیر محمد مظلوم و علی ریگی به میدان رفت.

ایران در این بازی برخی بازیکنان ترکیب اصلی اش را روی نیمکت نشانده بود و به آنها استراحت داده بود. به همین دلیل دوسلدروفی ها نبض بازی را در اختیار گرفتند و توانستند دردقایق 10و 17 به گل برسند.

در حالی که کار برای نوجوانان درحال گره خوردن بود، سعید عزت اللهی با شوت 35 متری دروازه دوسلدورف را به زیبایی هر چه تمام تر بازی کرد. این گل از روی یک ضربه ایستگاهی بدست آمد.آلمانی ها دست بر دار نبودند و حریف بسیار قدرتمندی نشان دادند تا اینکه توانستند در دقیقه 28 گل سوم را روی غفلت مدافعان به ثمر برسانند.

درنیمه دوم تیم ملی چند تعویض انجام داد و ایران سراسر حمله شد و حریف آلمانی را غافلگیر کرد تا محمد بازاج در دقیقه 50 و علی قلی زاده در دقیقه 60 گلهای دوم و سوم ایران را وارد دروازه دوسلدورف کردند.

 ایران پس از گل سوم هم دو موقعیت خوب را از دست داد و علی قلی  زاده دردقیقه 88 می توانست دروازه را باز کند اما این موقعیت از دست رفت.

در پایان بازی و طبق توافق طرفین و به صورت تشریفاتی ضربات پنالتی نواخته شد که ایران 10 بر 9 شکست خورد. امیرحسین کریمی، امیرمحمد مظلوم، رضا جعفری، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده، ساسان جعفری، عرفان وجدانی و کمیل حق‌زاده ضربات خود را برای ایران وارد دروازه دوسلدورف کردند و یوسف سیدی ضربه پنالتی  اش را از دست داد و مهدی امینی دروازه بان ایران آخرین ضربه پنالتی ایران را از دست داد تا دروازه بان فورتنا دوسلدورف ضربه آخر را به گل تبدیل کند.

کاروان ایران ایران پس از این مسابقه به شهر ویلیگن  و هتل رامادا باز گشت و امروز بعدازظهر تمرین ریکاوری سبکی انجام خواهد داد. فاصله محل برگزاری مسابقه و ویلیگن دو و نیم ساعت بود.

 حدود  ۲۰۰ ایرانی از شهرهای مختلف و نزدیک به دوسلدورف در ورزشگاه حاضر شدند و تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران تشویق کردند و در پایان بازی با بازیکنان و مهدی مهدوی کیا عکس یادگار گرفتند.

بازی آخر تیم ملی روز سه شنبه ساعت 19:30 به وقت تهران با تیم جوانان مونشن گلادباخ در شهر گلادباخ خواهد بود./آق
برچسب ها: فوتبال ، دوسلدورف ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.