سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت شهیدی كه به مدینه نیامد اما با دسته گل در حرم دیده شد

همسران سه شهید دفاع مقدس، دست در دست همدیگر به سرزمین وحی آمده‌اند تا نایب‌الزیاره همسران‌شان در حرم نبوی و در جوار ائمه مظلوم بَقیع علیهم‌السلام باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، همسر شهید علی‌اكبر پریمی، همسر شهید هاشم محمدی و همسر شهید رضا قلی تاج‌الدینی در حالی به زیارت حرمین شریفین مشرف شده‌اند كه خود را نماینده شهدایشان می‌دانند.


زهرا پریمی همسر شهید علی‌اكبر پریمی به پایگاه حج گفت: علی‌اكبر از جانبازان شیمیایی بود و پس از تحمل سختی‌های بسیار در فروردین ماه 86 دعوت حق را لبیك گفت. همسرم خیلی دوست داشت گنبد خضراء نبی را ببیند و دلداده ائمه مظلوم بقیع علیهم‌السلام بود اما مهلت پیدا نكرد كه زائر مدینه شود.

همسر شهید پریمی در بیان خاطره‌ای از این شهید گفت: یكی از دوستان آقا علی‌اكبر كه ایشان هم از جانبازان شیمیایی هستند، تعریف كردند كه نذر ختم قرآن كرده بودند اما قبل از اینكه قرآن را ختم كنند، خواب دیده‌اند كه دارند در حرم نبوی زیارت می‌كنند و آقا علی‌اكبر هم با یك دسته گل دارد وارد حرم می‌شود. هر چند شهید من نتوانست به مدینه بیاید اما دائم این احساس را دارم كه تشرف من، مزدی است كه ائمه بخاطر رشادت‌های همسرم داده‌اند تا حداقل نایب‌الزیاره‌اش باشم.

خانم "خان‌بابا" همسر شهید رضا قلی تاج‌الدینی نیز با بیان اینكه «در اولین زیارت رسول خدا، اولین فردی كه جلوی نظرم آمد همسر شهیدم بود.» گفت: ما همسران شهدا، نماینده شهدا هستیم.

نفر آخر این گروه سه نفره همسران شهدا، مهین محمدی همسر شهید هاشم محمدی بود. او می‌گوید: در این سرزمین، هر كجا زیارت می‌روم، فكر می‌كنم حق شهید است.

هر سه نفر اعضای این گروه كه سال‌هاست با یكدیگر دوست هستند و اكنون پس از مدت‌ها انتظار، توفیق قرار گرفتن در راه این سفر معنوی را یافته‌اند، می‌گویند كه اولین دعای‌شان در لحظه‌ای كه برای اولین بار كعبه را زیارت می‌كنند، تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) است.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، حج ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
امین
۱۴:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
والشهدا عند ربهم یرزقون
سید
۱۳:۱۱ ۰۹ مهر ۱۳۹۲
شهدا زندگان همیشه تاریخ اند .