سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نگاه طنز به سینمای دفاع مقدس نباید ارزشها را زیر پا بگذارد

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین گفت: نگاه طنز به سینمای دفاع مقدس خوب است ولی نباید ارز شهای دوران جنگ تحمیلی را زیر پابگذارد .

سردار محسن پاکیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ورود طنز به ساختار تولیدات سینمای دفاع مقدس گفت :فضای حاکم بر جبهه های حق علیه باطل رزمندگان اسلام در مقابل تهاج دشمن در دوران دفاع مقدس شاد و معطر به یاد خداوند متعال و ائمه اطهار بود و این موضوع یکی از هزاران شاخه های ارزشمند دوران جنگ تحمیلی تلقی می شود .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این نکته که در بین رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شاهد شوخی ها و بیان نکته های طنز بودیم تصریح کرد :در بین رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شاهد شوخی ها و بیان نکته های طنز بودیم که باعث می شد سختی کار و ایستادگی در برابر حجوم دشمن تا حدودی کسته شود ولی این فضا به هبچ عنوان ارزش های دوران دفاع مقدس را زیر سئوال نبرد .

جانشین دانشکده شهید مطهری سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این مطلب اضافه کرد : اگر بر اساس واقعیت ها و اتفاقاتی که در هشت سال دفاع مقدس فیلم ها و سریال ها ساخته شود بازتاب و گیرایی و تاثیر گذاری آن بروی مردم بیشتر خواهد بود و جذابیت کار را بالا خواهد برد .

سردار پاکیاری در خاتمه نگاه طنز به سینمای دفاع مقدس را مثبت ارزیابی کرد و اظهارداشت : نگاه طنز به سینمای دفاع مقدس خوب است ولی نباید ارز شهای دوران جنگ تحمیلی را زیر پابگذارد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.