سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسيني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقيق و تفحص از فدراسيون فوتبال/ رشوه گيري بايد از فوتبال كشور حذف شود

سخنگوي فراكسيون ورزش مجلس گفت: در صدد هستيم تا موضوع رشوه‌گيري در فوتبال به طور غير مستقيم رفع شود در غير اين صورت از اهرم نظارتي تحقيق و تفحص، سوال از مسئولان ذيربط و ... استفاده خواهيم كرد.

"سيدهادي حسيني" سخنگوي فراكسيون ورزش با اشاره به موضوع رشوه‌گيري در فوتبال به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، گفت: اين فراكسيون پيگير موضوع رشوه‌گيري در فوتبال است.

وي افزود: معتقديم همه فوتباليست‌ها، همه داوران و همه مربيان رشوه‌بگير نيستند بلكه برخي افراد ناسالمي در اين عرصه حضور دارند كه بايد آن‌ها را از بدنه ورزش حذف كنيم.

نماينده قائم‌شهر، سوادكوه و جويبار ادامه داد: وقتي گفته‌ مي‌شود فوتبال فاسد است به كساني كه در اين عرصه هستند به چشم بد نگاه مي‌شود و اين موضوع درست نيست بلكه بايد به روند فعاليت اشخاص فاسد در اين حوزه توجه شود.

مديركل سابق تربيت بدني استان مازندران ادامه داد: افراد ناسالم در عرصه ورزش كم هستند و اكثر جامعه فوتبال نيز در نهايت سلامت روحي فعاليت دارند، اما بدنه ناسالم بايد از  اين حوزه جدا شود.

سخنگوي فراكسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: دفاع از حق ملت وظيفه نمايندگان بوده و از آنجايي كه نمايندگان خادم ملت هستند بايد خادم بخش سالم جامعه ورزشي نيز باشند.

وي با بيان اينكه آقاي كفاشيان بسيار سالم است گفت: بايد نقش نظارتي فدراسيون تقويت شود تا شاهد اين حوادث نباشيم.

عضو فراكسيون رهروان اصولگرايان مجلس خاطرنشان كرد: ما درصدد هستيم تا اين موضوع به طريق غير مستقيم رفع شود ولي اگر لازم باشد مجلس موضوع تحقيق و تفحص از فدراسيون، سوال از مسئولان ذيربط و استفاده از ساير بازوهاي نظارتي را در دستور كار قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حسینی ، افراد ، فاسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.