سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افسانه: قهرمان جهان را شکست دادم و به طلا رسیدم

قهرمان کاراته کاي کشورمان معتقد است هر حریفی را که در فینال مسابقات کشورهای آسیایی شکست داده حریفی قدرتمند و دارای مدال جهانی بوده اند.

مهسا افسانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات کشورهای آسیایی اظهار داشت: من به شخصه فکر نمی کردم سطح کیفی مسابقات کشورهای اسلامی تا این حد بالا باشد بازیکنی از مصر در این مسابقات شرکت کرده بود که واقعاً بازیکن خوب و بزرگی بود که در کارنامه خودش مقام جهانی داشت؛ خدا را شکر توانستم از سد این حریف مصری بگذرم و به مقام قهرمانی دست یابم.

قهرمان کاراته کای کشورمان در ادامه افزود: در آسیا هم حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت همان طور که درگذشته نیز پر سر و صدا بودیم. یکی از رقبای اصلی ما تیم ملی ژاپن است اميدوارم تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا چه می شود از لحاظ کیفی به آنها نزدیکتر شویم تا جایی که آنها از حضور ما احساس خطر کنند.

افسانه در پایان در خصوص قول قهرمانی اش برای مدال در بازیهای آسیایی اظهار داشت: تمام تلاشم را بکار می بندم ولی قول صد در صد برای مدال نمی دهم چون همین کشور ژاپن که در این مسابقات شرکت دارد قهرمان جهان است و همان سکویی که در مسابقات جهانی دارد به قهرمانی اش کمک می کند ولی در هر حال من تلاش خودم را انجام خواهم داد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.