سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ لعلی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر خبر داد

کسب لوح ذرین بسیج اسلامشهر در جشنواره مالک اشتر

دومین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار ، فرمانده بسیج، روسا و معاونین ادارات شهرستان در سالن فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ؛ فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، حفظ روحیه ایثار و مجاهدت را در تمامی دوره ها و عرصه ها یک اصل و ضرورت عنوان کرد و اظهار داشت: طبیعتا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و مناسبت های جنگ تحمیلی روز به روز بیشتر احساس شده و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه سیاسی، اجتماعی  و فرهنگی مدیون این گرامی داشت ها و حفظ روحیه ایثار، شهادت و جهاد است.

سرهنگ لعلی ضمن تشکر از مشارکت و پشتیبانی تمامی افراد در اجرای بهتر این برنامه ها نسبت به سال گذشته افزود: تمامی بسیجیان توانستند با اجرای برنامه های مناسبتی و بزرگ در این هفته حداقل وظیفه خود را نسبت به ایثارگران و شهدا ادا نمایند.

وی با یادآوری چندین جلسه برگزار شده در خصوص هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار، شهردار و روسای محترم شورای شهر، قول فرماندار مبنی بر راه اندازی اداره حفظ آثار را از اهم مصوبات این جلسه دانست و ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی رژه مکانیزه در سطح شهرستان و تبلور عزت و اقتدار بسیج نیروهای نظامی در آن از مهمترین برنامه های اجرا شده به مناسبت این هفته بوده است. ضمن اینکه می توان به برپایی نمایشگاه بسیجیان در چهار دانگه و احمد آباد مستوفی و بازدید جمعی کثیری از آحاد مردم این شهرستان از آن اشاره کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج اسلامشهر تصریح کرد: قبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا اجرای یادواره های متعدد در سطح پایگاههای بسیج و مساجد، حضور گسترده بسیجیان در مصلی های نماز جمعه ، ایراد سخنرانی و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، حضور رزمندگان در سطح مدارس و ایراد سخنرانی و برقراری ارتباط با نسل جوان و نوجوان از اهم فعالیتهای این هفته بوده است.

لعلی کسب رتبه نخست بسیجیان اسلامشهر در سطح سپاه استان در میان 19 ناحیه فعال را در سایه هماهنگی و وفاق موجود میان بسیجیان عنوان کرد و گفت: کسب رتبه برتر کشوری و لوح زرین در جشنواره مالک اشتر در سطح سپاه پاسداران که در رده های هوایی، هوافضا، زمینی سپاه و غیره برگزار شد نیز از دیگر دستاوردهای مهم بسیج اسلامشهر بوده که این عزمت، اقتدار و عزت مرهون همدلی ها و اتحادی است که میان همه مسئولین وجود داشته و منجر به این نتیجه شده است.

وی در پایان از افتتاح سوله ورزشی در شهرک قائمیه و حوزه مقاومت در شهرک توحید و انبیاء به عنوان دو پروژه عمرانی توسط بسیج اسلامشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: فردا افتتاح این پروژه ها از یکی از دستاوردهای بسیجیان مبتکر شهرستان که برای نخستین بار ساخته و به تولید انبوه رسیده در سالن کوثر ناحیه اسلامشهر رونمایی خواهد شد./ف
برچسب ها: سپاه ، همدلی ، اسلامشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.