سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادی" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:گچساران، گلوگاه صادرات نفت کشور است ، تثبيت نرخ ارز در حاشيه امن عرضه و تقاضا ، "گرم" دوباره 100هزار تومانی شد/هر "دلار" آمریکا 3065 تومان و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اصراری به افزایش یا "کاهش قمیت" ها ندارم/منطقي براي ساخت "مسکن مهر" وجود نداشت



وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مسکن مهر قطعا در تشدید مهاجرت به شهرهای بزرگ تاثیر دارد، گفت: این وزارتخانه ماموریت زیادی دارد که یکی از آنها مسکن مهر است.

"گرم" دوباره 100هزار تومانی شد/هر "دلار" آمریکا 3065 تومان

 با رشد بها در بازار قیمت طلا نیز امروز در بازار با افزایش همراه شد، و هرگرم طلای 18 عیار از 100 تومان نیز عبور کرد.

تلاش گسترده براي رفع موانع پيش روي شرکاي خارجي/تاکيد يرماندگاري و حفظ سهام هلدينگ خليج فارس
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خواستار رفع موانع همکاری با شرکای خارجی از جمله ساسول آفریقای جنوبی شد و افزود: باید روشی را درپیش بگیریم تا در طرح های بعدی هم از مشارکت های خارجی بهره مند شویم.

تثبيت نرخ ارز در حاشيه امن عرضه و تقاضا

رئيس سازمان توسعه تجارت ايران گفت: تثبيت نرخ ارز در حاشيه امن عرضه و تقاضا مورد مطالبه هم توليدكنندگان و هم صادركنندگان است.

اخذ ماليات براي مالکان بيش از يک واحد مسکوني
 وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که بیش از یک واحد مسکونی به عنوان کسب و کار داشته باشند باید مالیات مربوط به کسب و کار را پرداخت کنند و به زودی موضوع پرداخت مالیات اعلام می‌شود.

گچساران، گلوگاه صادرات نفت کشور است

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه گچساران، مهم ترین گلوگاه صادرات نفت در کشور است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت تولید روزانه بیش از ۶۶۰ هزار بشکه نفت در این شهرستان، لازم است به فرصت ها و چالش های پیش روی این شرکت توجه ویژه ای شود.

تولید گازوئیل مصرفی چاه های نفت در مناطق نفت خیز جنوب امکان پذیر شد

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با تغییر سیستم فرآورش پالایشگاه گاز مایع مارون، تولید روزانه بیش از ٦00 هزار لیتر گازوئیل مصرفی چاه های نفت در این شرکت محقق شد.

روزهاي زرد "زيتون" سبز/گوشت زيتون هاي ايراني زير دندان مگس ميوه زيتون

عضو هيات مديره شوراي ملي زيتون کشور با اشاره به گسترش وسيع آفت مگس ميوه زيتون در باغات زيتون کشور گفت: اين موضوع زنگ خطري براي در معرض خطر نابودي قرار گرفتن زيتون ايراني است.

راه اندازي سامانه "بانک زمين" تا هفته آينده/ ثبت 75 ميليون زمين در سامانه

 قائم مقام وزير راه وشهرسازي در امر مسکن مهر گفت: سامانه بانک زمين تا هفته آينده به بهره بردراي مي رسد و تاکنون 75 ميليون برگ زمين در اين سامانه ثبت شده است.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.