سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز آتش‌نشاني؛

"عمليات 125" از خودگذشتگي آتش‌نشانان را به تصوير كشيد

مجموعه "عمليات 125" با روايت زندگي آتش‌نشانان، به نوعي از خودگذشتگي آنها را نشان داد.

"عبدالرضا اكبري" بازيگر نقش "عنايت" در مجموعه "عمليات 125" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص روز آتش‌نشاني گفت: آتش‌نشاني حرفه دشوار و سختي است، چون آنها براي نجات افراد حادثه‌ديده تا پاي جان خود پيش مي‌روند. 

وي ادامه داد: آتش‌نشانان روحيه از خودگذشتگي و شجاعت دارند و سريال "عمليات 125" توانست بخشي از زندگي اين عزيزان را به تصوير بكشد.

"اكبري" در خصوص سريال "عمليات 125" افزود: براي اولين بار تلويزيون زندگي و حرفه آتش‌نشانان را به تصوير كشيد، اين مجموعه يك آشنايي ملموسي را براي مخاطب با اين حرفه ايجاد كرد. 

بازيگر نقش "عنايت" اظهار داشت: سريال "عمليات 125" نحوه‌ي زندگي و تلاش آنها در رسيدن به هدفشان و ايثارگري آتش‌نشانان را در قالب يك داستان صميمانه به تصوير كشيد. 

"اكبري" تصريح كرد: هنر رسالت خود را در خصوص به تصوير درآوردن مشاغل مختلف همچون آتش‌نشاني نشان داد و با افزودن داستان‌هاي عاطفي فاصله ميان مردم و اقشار مختلف جامعه، نزديك كرد. 

وي بيان كرد: صحنه‌هاي اكشن و حادثه‌اي در اين سريال‌ها مستلزم بودجه زيادي بود و چنين صحنه‌هايي كمتر در سريال‌هاي ما وجود داشت. 

"اكبري" گفت: صحنه‌هاي حادثه‌اي كه بازسازي شده بود براي مخاطب جذابيت داشت. 

وي خاطر نشان كرد: من تصور مي‌كردم كه حرفه بازيگري، حرفه‌ سختي است اما با ايفاي نقش در اين سريال متوجه شدم كه حرفه آتش‌نشاني حرفه سخت‌تري است./ي2
برچسب ها: اکبری ، بازیگر ، روز ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.