سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سومین روز از هفته گردشگری؛

فعالان گردشگری با حضور دکتر نجفی تجلیل شدند

تعدادی از خادمان و فعالان حوزه گردشگری در مراسمی با حضور دکتر محمد علی نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تجلیل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، درمراسم تجلیل از خادمان و فعالان گردشگری که در سالن اجلاس سران و با حضور مهمانانی از داخل و خارج کشور برگزار شد، از تعدادی از راهنمایان گردشگری پیشکسوت، باستان شناس، حامیان نسخ خطی و ... تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم 48 سفیر از کشورهای مختلف نیز حضور داشتند که  فعالان عرصه صنعت گردشگری کشور توسط دکتر محمد علی نجفی تجلیل شدند.

این مراسم از محمد حسن سمسارزاده باستان شناس و مدیر بخش معماری دایره المعارف تاریخ، ابوالقاسم ساسان راهنمای گردشگری، نصرالله کسرائیان عکاس پیشکسوت، حمید مجتهدی بیدآبادی کارگردان مستند ایران، محمد رضا سحاب پژوهشگر ایرانی، عباس برزگر کارآفرین گردشگری در روستای بوانات فارس، سید علی آل داوود ادیب محقق و حامی نسخ خطی، علی اصغر امیری مدیرعامل شرکت هتل های اسپیناس و جواد نظام دوست رئیس هیات مدیره تنها انجمن غارشناسی ایران تجلیل شد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.