سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بهار 92 ایرانسل برگزار شد

مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بهار 92 ایرانسل ، شامل شمش طلای یک کیلوگرمی ، 7 گوشی تلفن همراه Xperia Z و 49 گوشی تلفن همراه Xperia go سونی برگزار شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و هیئت نظارت بر قرعه‌کشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره بهار 92 ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و 7 گوشی تلفن همراه Xperia Z و 49 گوشی Xperia go سونی برگزار شد.



درجشنواره بهار92 ایرانسل، کلیه مشترکین اعتباری ایرانسل که درهر ماه از ماه های برگزاری جشنواره ، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ10 هزار تومان شارژ کرده باشند، به گونه ای که در پایان جشنواره بهار، سیم کارتشان به میزان 30 هزار تومان شارژ شده بود، در قرعه کشی شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده شدند.
همچنین کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل که در جشنواره بهار92 ، در هر هفته به میزان روزانه 5 دقیقه با سیم کارت ایرانسل خود مکالمه برقرار کرده بودند در قرعه کشی هفتگی یک عدد گوشی Sony Xperia Z ، معادل 20 میلیون ریال شرکت داده شدند.
علاوه بر این کلیه متقاضیان سیم کارتهای اعتباری ایرانسل که در جشنواره بهار92، ثبت نام خود را کامل کرده و در همان روز ثبت نام، سیم کارت خود را به مبلغ 50 هزار ریال شارژ کرده بودند نیز در قرعه کشی روزانه یک عدد گوشی موبایل Sony Xperia go معادل 10 میلیون ریال جایزه نقدی شرکت داده شدند.
علاوه بر این مشترکینی که از ابتدای ماه مبارک رمضان اقدام به خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری ایرانسل کرده اند و سیم کارت خود را تا پایان شهریور ۹۲ حداقل 10 هزار تومان شارژ کنند، شانس شرکت در قرعه کشی یک دستگاه خودروی بی.ام.و Z4 را که در تاریخ 7 مهرماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام 2013 به برنده خوش شانس آن اهدا می شود، خواهند داشت.
لازم به یادآوری مجدد است که اسامی تمامی برندگان قرعه کشی های ایرانسل از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس www.irancell.ir در اختیار عموم قرار می گیرد و اطلاع رسانی به برندگان قرعه کشی های ایرانسل نیز تنها از طریق تماس با شماره 09351000000  و بدون مطالبه هیچ هزینه ای صورت می گیرد.
گفتنی است کارشناسان مراکز تماس ایرانسل با شماره 700 براي تماس از سیم کارت های ایرانسل و 09377000000 براي تماس از دیگر خطوط در طی 24 ساعات شبانه روز و کلیه ایام هفته آماده پاسخگویی به سؤالات مشترکین محترم می باشند.

گزارش از: حسین عالیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
وحید
۲۱:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
میخوام بدونم من که 10000امتیاز داشتم چرا برنده نشدم؟