سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پايان معاملات امروز:

"بورس" 65 هزارواحدي شد

بورس تهران با رشد 633 واحدي به عدد 65 هزارو 328 واحد رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،امروز7 مهر ماه،اين روزها بورس تهران شتابان در حال صعود است .چشم انداز مثبت سرمايه گذاران از تحولات سياسي و اقتصادي کشور باعث شد تا شاخص در هفتمين روز پاييز گرماي بورس به عدد 65 هزار واحدي برسد.

بنابر اين گزارش،بازار سرمايه توانسته است در زمان رکود بازار هاي موازي اعتماد سرمايه گذاران را به خود جلب کند و ورود ابزار هاي نوين نيز باعث ورود هر چه بيشتر مردم به اين بازار و کاهش ريسک انان شده است .

تالار شيشه اي امروز با عدد 64 هزارو 696 واحدي معاملات خود را اغاز و با رشد 633 واحدي و رسيدن به عدد 65 هزارو 328 واحدي به کار خود پايان داد.

شاخص صنعت با رشد 826 واحدي به عدد 55 هزارو 163 واحد،شاخص بازار اول با رشد 349 واحد به عدد 50 هزارو 156 واحد و شاخص بازار دوم با رشد 1 هزارو 866 واحد به  عدد 116 هزارو 951 واحد رسيد.

از صنايع تاثير گذار مي توان به صنايع پتروشيمي خليج فارس،پالايش نفت اصفهان ،پالايش نفت بندرعباس و معدني و صنعتي چادرملو اشاره کرد.

پالايشگاه ها از نمادهاي پربيننده بازار امروز بودند که مي توان به پالايش نفت بندرعباس،پتروشيمي جم،س.نفت و گاز و پتروشيمي تامين و مديريت پروژه هاي نيروگاهي اشاره کرد.

ايران خودرو،سرمايه گذاري گروه توسعه ملي،سرمايه گذاري سپه،پالايش نفت بندرعباس و س. نفت و گاز و پتروشيمي تامين بيشترين حجم معامله را به خود اختصاص دادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، شاخص ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.