سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمه پنهان ماه ، بهانه تجلیل از مادران شهدای جنوب غرب تهران شد

مادران و همسران شهدای دارالشهدای تهران با حضور در مراسم «نیمه پنهان ماه» یادمان 4 هزار شهید منطقه 17،تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این برنامه روز گذشته در حالی برگزار شد که بانیان اجرای آن تمام بخش های برنامه را به حضور یادگاران و هنرمندان سال های دفاع مقدس مزین کردند.  
 
بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 در این باره گفت : «زبان در برابر خانواده شهدا و بزرگواری های آنها قاصر است و مایلم تنها این جمله را به این بزرگواران بگویم که خدمت در دارالشهدای تهران را افتخاری بزرگ برای خود و همکارانم می دانم. ترویج فرهنگ و سبک زندگی شهدا و صیانت از مکتب شهدا دغدغه ما در شهرداری منطقه 17 است.»
 
جمشیدیان ،قائم مقام شهردار منطقه17، هم به برپایی منظم جلسات هفتگی دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: «امیدوارم تمام نهادها و تشکل های منطقه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و استفاده از عنوان دارالشهدای تهران برای خاستگاه 4 هزار شهید منطقه کوشا باشند.» در بخشی دیگر از این برنامه  بازیگر فیلم های دفاع مقدس که شهروند و از معلمان منطقه است  با بیان خاطرات متنوع از حضور خود در جبهه حاضران را با صحنه¬هایی از جنگ آشنا کرد. همچنین نواختن موسیقی آیینی و شعر خوانی توسط یکی از شاعران حماسه سرا هم از دیگر بخش های این برنامه بود. مهم ترین بخش برنامه هم تجلیل از 12 مادر شهدای شاخص منطقه از جمله شهیدان حسنی، موسوی پناه، ساقی کلهر ، رضایی و ...بود./
برچسب ها: نیمه ، پنهان ، ماه ، تجلیل ، مادران ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.