سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته جهانگردی و گردشگری؛

جشنواره جهانگردی و گردشگری بافت تاریخی محدوده ی تهران قدیم

مدیر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12، از برگزاری جشنواره جهانگردی و گردشگری بافت تاریخی این منطقه خبر داد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی جهانگردی و هفته ملی گردشگری جشنواره جهانگردی و گردشگری بافت تاریخی تهران قدیم در منطقه 12 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با مشارکت و همکاری شهرداری منطقه 12، اداره بافت تاریخی منطقه و میراث فرهنگی در دست اجرا است.

محمدی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: جشنواره جهانگردی و گردشگری تهران قدیم با اجرای مجموعه برنامه های متنوع در محدوده ی تاریخی منطقه 12 از 7 مهر آغاز و تا 14 مهر ماه سال 92 ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح های ویژه این جشنواره گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، برنامه های آئینی، جشنواره خیابان هنر، نمایش تئاترهای خیابانی با محوریت آب، در شکر سواری تفریحی در پیاده راه ها، تورهای گردشگری تهران قدیم از طرح های ویژه این جشنواره است.

محمدی در پایان با اشاره به ثبت نام شهروندان در این جشنواره افزود: شهروندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره با شماره تلفن 33546713-15 تماس حاصل نمایند./

برچسب ها: محمدی ، جشنواره ، جهانگردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
معصومه منافی
۱۲:۱۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
با سلام من دانشجوی رشته ی صنایع دستی هستم وعلاقه ی زیادی به گردشگری دارم می خواستم خواهش کنم در صورت امکان در جریان روند کار شما قراگیرم وبا شما در تماس باشم. باتشکر