سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مجلس با تمام توان از تولید کنندگان حمایت می کند

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس برای افزایش تولید و رسیدن به خودکفایی با تمام توان از مجریان طرح های تولیدی و تولید کنندگان حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه در جریان بهره برداری از یک واحد تولیدی افزود: در این جهت تلاش می شود با برداشتن موانع مختلف از سر راه تولید کنندگان و سرمایه گذاران طرح های تولیدی همراه با ارائه تسهیلات ویژه بانکی به مجریان طرح های تولیدی راه برای افزایش تولید هموار شود.

وی با قدردانی از همکاری استاندار اردبیل و فرماندار خلخال با مجریان طرح های تولیدی توسعه بخش کشاورزی گفت: جذب حداکثری اعتبارات تسهیلاتی توسعه بخش کشاورزی در سال گذشته در خلخال بیانگر افزایش تلاش در زمینه تولید در این شهرستان است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین با قدردانی از مجری طرح پرواربندی گوساله در خلخال گفت: راه اندازی یک واحد پروار بندی توسط اعضای یک خانواده در روستای گورانسراب شهرستان خلخال کاری ارزشمند برای تولیدات دامی و تامین گوشت مورد نیاز شهرستان است که باید مورد حمایت مسوولان شهرستان قرار بگیرد.

جعفری در جریان افتتاح پروژه سامانه روشنایی گردنه الماس خلخال هم با اشاره به اهمیت حیاتی این جاده برای شهرستان های جنوب استان اضافه کرد: راه بسیار زیبای خلخال به اسالم و گردنه مرتفع الماس برغم داشتن زیبایی های طبیعی بکر به لحاط مه گیر بودن و یا بارش برف سنگین در فصول سرما برای سرنشینان خودروهای عبوری بسیار خطرناک و تهدید کننده بوده که با بهره برداری از سامانه روشنایی جاده بخشی از مشکل عبور از این گردنه صعب العبور در مواقع مه آلودگی هوا و یا برفی مرتفع می شود.

وی با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه و مسوولان راه و شهرسازی استان های اردبیل و گیلان در اجرای این پروژه افزود: با روشن شدن چراغ های مه گیر در گردنه الماس یکی از خواسته های دیرینه مردم خلخال تحقق یافت.

وی اظهارامیدواری کرد با اجرای روکش آسفالت این جاده و نیز نصب علایم ایمنی جاده از جمله گاردریل ضریب ایمنی جاده قدیمی خلخال به اسالم افزایش یابد/س.

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، مجلس ، از ، تولید ، کنندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.