سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"وداع" در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری

تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان نمایش "وداع" می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، نمایش "وداع" نوشته‌ مهدی صالح‌یار و با کارگردانی محمد احمدی از فردا- 8 مهرماه 92- در تماشاخانه‌ مهر به صحنه می‌رود.
محمد احمدی؛ کارگردان "وداع"؛‌ درباره‌ داستان نمایش گفت: این نمایش سه اپیزودی راجع به بازگشت پیکر شهیدی است که بعد از 30 سال تفحص،‌ پیدا شده و اکنون، حلیمه؛ همسر شهید؛ بر سر محل تدفین وی با پسرش؛ امید؛ دچار چالش است؛ در همین بین، صندوقی حاوی لباس‌های تعزیه پیدا می‌شود.

وی با بیان اینکه داستان "وداع" تکراری نیست توضیح داد: نمایش من از شعار و تکرار کاملا به دور است و به نوبه‌ خود سعی و دقت لازم را به کار گرفته‌ام تا جذابیت‌های لازم را برای جذب مخاطب، در اثر لحاظ کنم. من به شدت مخاطب محور هستم و توجه و رضایت تماشاگر برایم اهمیت بسیاری دارد. 

احمدی ادامه داد: در دو اجرایی که "وداع" در چهاردهمین جشنواره‌ تئاتر مقاومت داشت، کار مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و به همین جهت امیدوارم در اجرای عمومی نیز کار ما با اقبال مواجه شود.

گفتنی است؛ محمد فیلی، عبدالرضا فرید زاده؛ عطیه غبیشاوی، جمشید صفری، اکبر مددی‌مهر، مهدی زمین‌پرداز و صفورا کاظم‌پور، بازیگران نمایش "وداع" هستند.

طراحی صحنه‌ این نمایش بر عهده‌ جلال کاشانی بوده و موسیقی اثر نیز توسط عباس حیدری و حامد جوهرستانی، طراحی و اجرا شده است. همچنین امین سروری، طراحی پوستر و بروشور و ساخت تصاویر ویدئویی را برعهده داشته است.

یادآور می‌شود نمایش "وداع" نوشته‌ مهدی صالح‌یار و با کارگردانی محمد احمدی از فردا- 8 مهرماه 92- ساعت 18:30 در تماشاخانه‌ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

تماشاخانه‌ مهر واقع در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه،‌ نرسیده به تقاطع حافظ است. /ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.