سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور 6 میلیون گردشگر در سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: 6 میلیون گردشگر داخلی و خارجی در سرعین در نیمه اول امسال حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی واحد امروز در مراسم گرامیداشت هفته گردشگری در قطب گردشگری ایران اظهار داشت: ما در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی شاهد حضور گردشگران بی‌شماری در شهر سرعین بودیم که مقصد عمده گردشگران ورودی به استان اردبیل بود.

وی گفت: این میزان ورود گردشگران نسبت به سال‌های گذشته 10 تا 15 درصد در نیمه اول امسال افزایش داشته که این افزایش را مدیون برگزاری جشنواره‌های مختلف بهاری و تابستانی و همچنین نو‌سازی و بهسازی آب‌های گرم منطقه سرعین بودیم.

فرماندار شهرستان سرعین همچنین از افزایش 20 درصدی ظرفیت مراکز اقامتی و گردشگری در سرعین نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و افزود: بیش از 200 هتل، هتل - آپارتمان، میهمان‌پذیر و 100 خانه استیجاری در این شهر میزبان گردشگران بودند که ما در اقدامی سازنده با همکاری میراث فرهنگی سعی کردیم تا این فضاها را تقویت کرده و توسعه دهیم.

فرماندار شهرستان سرعین در ادامه به ابعاد توسعه‌ای صنعت گردشگری و درآمد‌زایی آن به همراه بعد اشتغالزایی این صنعت اشاره کرد و یادآور شد: صنعت گردشگری به عنوان دومین محور توسعه استان اردبیل از ظرفیت عظیمی برخوردار است که به نظر می‌رسد این ظرفیت علیرغم توانمندی و قابلیت‌های بی‌نظیر مغفول مانده است و انتظار داریم در این زمینه راهکارهای عملیاتی و اجرایی صورت گیرد/س.

برچسب ها: سرعین ، حضور ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.