سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به مدیریت تحول گرا در بخش آموزش پزشکی

معاون سابق آموزشی گفت: بیشترین حجم مراجعات مردم به وزارت بهداشت مربوط به معاونت آموزشی است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر بهرام عین اللهی در مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: سعی کردم در این دوره به مدیریت تحول گرا بیندیشیم و بر این مبنا عمل کنیم.

وی افزود: راه اندازی جشنواره آموزشی، المپیاد دانشجویی و علمی، واگذاری امتحانات ارتقا و گواهینامه به دانشگاه ها، ارتقای مدیریت کیفیت در بیمارستان های آموزشی، ایجاد واحد استعدادهای درخشان، واگذاری امور فارغ التحصیلان به دانشگاه ها، ایجاد واحد جذب اساتید، ایجاد واحد امور هیات علمی، واگذاری آموزش مداوم به دانشگاه ها، تغییر تیپ بندی دانشگاه ها، ایجاد برنامه رتبه بندی، ایجاد واحد بین الملل دانشگاه ها، پیگیری استقلال دانشگاه ایران، ایجاد کتابخانه الکترونیک، تغییر در نظام پذیرش دستیاران فوق تخصصی و ایجاد مرکز سنجش برنامه ها و تحولاتی بوده است که در چند سال اخیر و این چندماه در معاونت آموزشی صورت گرفته است.

وی خود را سرباز نظام اسلامی و نظام سلامت دانست و گفت: این تغییر و تحولات فقط موجب تغییر ماموریت ها می شود و ما همه هر کجا خدمت کنیم خود را سرباز نظام و ولایت می دانیم.

گفتنی است دکتر عین اللهی در این مراسم لوح تقدیر و حکم ابلاغ نماینده و  مشاور وزیر در شورای گسترش آموزش پزشکی را از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.