سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

انتقادنماینده مجلس از کندی عملیات تعریض محور نور- چمستان – آمل

نماینده مردم نور وچمستان در مجلس با ابراز نگرانی از وقوع سوانح متعدد رانندگی در این محور پرتردد، خواستار اقدام فوری مسوولان نهادهای ذیربط برای شتاب بخشی به روند عملیات این طرح راهسازی شد.

فیاضی در گفتگوبا خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری گفت: عملیات تعریض محور ارتباطی چهار بانده نور چمستان آمل از سال ۸۶ آغاز شد که به دلیل کمبود اعتبار و فعال نبودن مداوم پیمانکاران هنور به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: این محور به طول حدود ۳۸ کیلومتر و با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان از طرح‌های مصوب سفرهای استانی دولت گذشته بود که به دلیل مشکلات مالی به صورت نیمه کاره رها شده است.

نماینده مردم نور وچمستان در مجلس با اشاره به واقع شدن حدود ۹۰ روستا در حاشیه این محور ارتباطی تصریح کرد: محور ارتباطی این منطقه گردشگرپذیر پاسخگوی نیازها نیست.

فیاضی بدون اعلام میزان پیشرفت طرح گفت: به تازگی نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار طرح در فرمانداری نور برگزار شد که طی آن تصمیماتی مبنی بر شتاب بخشی روند عملیات اجرایی آن گرفته شد و پیمانکارطرح نیز قول مساعد داد تا پایان سال جاری نسبت به چهارخطه کردن حوزه نور- چمستان اقدام کند.

محور نور چمستان آمل یکی از محورهای مهم ارتباطی در مازندران است و به دلیل واقع شدن در ادامه مسیر ترانزیتی تهران پلور آمل (جاده هراز) یکی از محورهای ارتباطی جاده هراز به مراکز جمعیتی شمال و غرب مازندران به شمار می آید/س

برچسب ها: ابراز ، نگرانی ، سوانح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.