سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"سيب سرخ" فرهنگ پيشگيري را ترويج مي‌دهد

برنامه زنده و گفتگو محور "سيب سرخ" از طريق انيميشن‌هاي سلامتي بسياري از پيام‌هاي بهداشتي و سلامتي را به بينندگان ارائه مي‌دهد.

"مجيد خليفه سلطاني" تهيه كننده "سيب سرخ" به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه زنده و گفتگو محور "سيب قرمز" با 7 سال سابقه در شبكه تهران اهميت و نهادينه كردن سلامت فردي و اجتماعي و فرهنگ پيشگيري را ترويج مي‌كند كه در اين برنامه از كارشناسان مجرب و خبره در عرصه پزشكي و سلامت استفاده و بسياري از پيام‌هاي بهداشتي و سلامتي نيز از طريق انيميشن‌هاي سلامتي در بين برنامه به بينندگان ارائه مي‌شود.

وي افزود: موضوع كلي "سيب قرمز" پيشگيري از ابتلا به بيماري‌ها و اصلاح باورهاي نادرست افراد در حوزه سلامت از طريق گفتگوهاي كارشناسانه و كاربردي است.

"سلطاني" ادامه داد: مهم‌ترين نكته بارز در خصوص اين برنامه ارائه مطالب در قالب ساده و به دور از هر گونه پيچيدگي براي آحاد جامعه و مخاطبان از طريق حضور متخصصان حوزه سلامت است.

اين تهيه‌ كننده عنوان كرد: در آيتم‌ مهارت‌هاي زندگي در "سيب قرمز" به سبك زندگي سالم پرداخته مي‌شود كه يك تفاوت آن با سايربرنامه‌ها ديگر در اين حوزه سلامت محور بودن آن است.

"سلطاني" خاطر نشان كرد: برنامه "سيب قرمز" روزهاي يكشنبه و چهارشنبه از ساعت 10:30 صبح به مدت 30 دقيقه با اجراي "محسن احتشامي" و "اعظم كريمي" روي آنتن شبكه تهران مي‌رود./ص
برچسب ها: سیب سرخ ، برنامه ، شبکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.