سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"تخلیه شده" در وست اند به صحنه می رود

شرکت تئاتر کویینت ایسنشیال، از 29 اکتبر تا 17 نوامبر (7 تا 26 آبان ماه)، نمایش "تخلیه شده" را در تالار چلسی تی یتر وست اند به صحنه می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، نمایشنامه «تخلیه شده»، که یان بریدز آن را نوشته و کارگردانی کرده، داستانی ترسناکی است که در دوران جنگ جهانی دوم رخ می دهد.

در پاییز سال 1940 و در بحبوحه جنگ، دختری از لندن انتقال داده شده و به جایی دیگر فرستاده می شود تا با فردی کاملا غریبه زندگی کند. اواخر عصر است و جانت یانگ، که از زمان دیدن مرگ برادرش در جریان حمله هوایی آلمان ها به لندن دیگر سخن نگفته است، به همراه برندا، افسری دلسوز، پا به خانه جورج ویلسون، مردی که همسرش را از دست داده است، می گذارد.

جانت غمگین، که از شرایط پیرامونی اش وحشت کرده، با اطاق خواب جدید خود روبرو می شود. اطاق که با اشیاء عجیب و مرموز تزیین شده، جانت را بیش از پیش می ترساند و سبب می شود او به رختخواب پناه برده و منتظر صبح بماند... در طول چند روز آینده، پیامدهای منفی جنگ، دامنگیر هر سه ساکن این خانه می شود و دنیاهایشان را وارونه می کند. با رخدادهای مرموزی که در خانه رخ می دهد، گذشته تیره و آزاردهنده جورج آشکارتر می شود./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.