سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

استقبال زائران اروپایی از زیارت یادمان شلمچه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: ارزش یادمان شلمچه به قدری است که حتی از کشور‌های غیرمسلمان و اروپایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس از این یادمان بازدید می‌کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اهواز؛ عادل فرهانیان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که انجام گرفته است آمادگی صد در صد جهت پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور را داریم.

وی عنوان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری یادمان شلمچه منطقه‌ای از بهشت است و بر این اساس از چند ماه گذشته جلسات مختلفی با حضور مسئولین شهرستان جهت آماده سازی این یادمان صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: با توجه به اینکه کاروان‌های بسیاری جهت بازدید از یادمان شلمچه به خرمشهر سفر می‌کنند تمهیدات لازم در خصوص مسائل رفاهی و بهداشت و درمان را در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمادگی آن را داریم که روزانه از 5 تا 7 هزار دانش آموز دختر و پسر که از مدارس مختلف کشور که جهت بازدید از یادمان شلمچه به این منطقه سفر می‌کنند استقبال کنیم.

فرهانیان عنوان کرد: با توجه به تجاربی که از سال‌های قبل داریم نواقص موجود در یادمان‌ها را برطرف کرده‌ایم.

وی گفت: ارزش یادمان شلمچه به قدری است که حتی از کشور‌های غیر مسلمان و اروپایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس از این یادمان بازدید می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با بیان اینکه سال گذشته 900 نفر از کشورهای مسلمان و غیر مسلمان از یادمان شلمچه بازدید کردند متذکر شد: زوار بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج فارس جهت بازدید از یادمان شلمچه به این منطقه سفر می‌کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: قطعا حضور کاروان‌های راهیان نور در سال جاری به مراتب بیشتر از سال گذشته است به همین بابت تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم./س
برچسب ها: استقبال ، زائران ، شلمچه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.