سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تاکيد شد

ضرورت برچيدن بساط افراطي‌گري‌ها و تندروي‌ها / ضرب‌الاجل لاريجاني براي بررسي اصلاحيه لايحه بودجه 92

عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از برگزاري جلسه شوراي مرکزي اين فراکسيون در صبح امروز و با حضور علي لاريجاني خبر داد و گفت: با توجه به اتفاقات روز گذشته در مراسم بازگشت رئيس‌جمههور کشورمان از سفر به نيويورک در فرودگاه مهرآباد، در اين جلسه بر ضرورت برچيدن بساط افراطي‌گري‌ها و تندروي‌ها تاکيد شد.

کمال‌الدين پيرموذن نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در صبح امروز خبر داد و گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت صبح امروز، يکشنبه (7 مهرماه)  با حضور اکثریت اعضا و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
وی در ادامه افزود: در این نشست، از موفقیت‌های رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر به نیویورک قدردانی و تشکر شد، ضمن اینکه اعضا نیز بر ضرورت برچیدن بساط افراطی‌گری‌ها و تندروی‌ها و برخورد با آنان، خاصه، فرد خاطی در فرودگاه مهرآباد تاکید داشتند.
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری پس از غائله قم نظرشان را در خصوص رفتارهای تند و خودمحور اظهار داشتند، اینگونه رفتارها به هیچ وجه توجیهی ندارد و اعضای این فراکسیون تخریب رئیس‌جمهور را به هیچ‌وجه، حتی از ناحیه یک نفر نيز نمی‌پسندند، چرا که رئیس جمهور تبلور اراده ملت است و با این اعتقاد توهین به وی توهین به ملت است، خصوصا آنکه حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اذن رهبری و بهره‌گیری از دیپلماسی قهرمانانه وارد این عرصه شده‌اند.
 
وی تاکید داشت: با توجه به این مهم، هیچ کس نباید کام شیرین مردم را تلخ کند، چرا که فصل، فصل چیدن عواید اين سفر است و نبایستی با درگیری‌های داخلی آن را خراب کرد، امیدواریم همه آنان که دل در گرو  توسعه کشور دارند، با استمرار تعامل با رئیس جمهور و هیئت دولت در جهت اين امر ملي و ميهني تلاش وافي به عمل آورند. 
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، همچنین به اظهارات لاریجانی در این جلسه اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی نیز نظرشان بر این بود که بایستی قدردان موفقیت‌های رئیس‌جمهور بود و نبایستی با تندروی‌های برخي افراد  محدود، شیرینی کام ملت را به تلخی مبدل کرد
 
*** ضرب الاجل لاریجانی برای بررسی اصلاحیه لایحه بودجه تا پایان هفته جاری
 
وی در ادامه همچنین اظهار داشت: یکی دیگر از موارد مورد بررسی در جلسه امروز، بحث اصلاحیه لایحه بودجه92  بود که آقاي لاريجاني به رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ماموریت دادند که این کمیسیون در هفته جاری با برگزاری جلسات فوق العاده، کار بررسي اصلاحیه لایحه بودجه را به اتمام برسانند.
 
پیرموذن با بیان اینکه کانون اصلی مشکلات کشور مشکل کسری بودجه است، گفت: واقعی کردن بودجه و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی و فعال کردن آنها و همچنین مشخص نمودن مسئولیت نظام و دولت در خصوص فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها از نقاط محوری اصلاح بودجه است که بایستی پیش از ارائه لایحه بودجه 93 به تصویب مجلس برسد.
 
این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در خاتمه اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد،  کمیسیون برنامه و بودجه کار بررسی اصلاحیه لایحه بودجه را تا پایان هفته جاری به اتمام برساند تا  این اصلاحیه در دستور کار صحن علنی مجلس در هفته آتی قرار گیرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فراکسیون ، دولت ، نیویورک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.