سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دفاع مقدس دانشگاهی انسان‌ساز بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: به یقین دوران هشت سال دفاع مقدس را می‌توان دانشگاهی تمام عیار و انسان‌ساز دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نصرت‌الله لطفی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران اظهار کرد: به یقین دوران هشت سال دفاع مقدس را می‌توان دانشگاهی تمام عیار و انسان‌ساز دانست به همین دلیل نکوداشت آن تداعی کننده فرهنگ همان دوران به ویژه برای نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی بسیاری از جوانان غیور ایران زمین خود را فدا کردند تا اسلام و انقلاب پابرجا بماند به همین دلیل گرامیداشت یاد و خاطره آنها در قالب نمایشگاه‌ دفاع مقدس موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان امروز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه با گذشت زمان لازم است نمایشگاه‌هایی اینچنینی به بیان و مرور خاطرات سال‌های دفاع مقدس بپردازند عنوان داشت: باید نسل امروز را با ارزش‌های مد نظر رزمندگان اسلام آشنا کرد تا باز هم بتوانیم در مقابل دشمنان با همان روحیه جهاد و شهادت ایستادگی کنیم.

وی کار سپاه استان قم در برپایی نمایشگاه یاد یاران را حرکتی بسیار ستودنی توصیف کرد و گفت: امسال نمایشگاه دفاع مقدس از نظر فیزیکی و محتوایی تغییراتی کرده که در راستای ارتقای کیفی و کمی آن بوده است.

لطفی در ادامه به مجموعه اقدامات سپاه علی بن ابیطالب(ع) در هفته دفاع مقدس امسال اشاره و خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین برنامه همین نمایشگاه است که دارای تغییراتی همچون فضای وسیع‌تر و غرفه‌های متنوع‌تر است و علاوه بر این می‌توان به یادواره شهدای استان قم اشاره کرد که در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی نقش موثری دارد؛ در مجموع فعالیت سپاه استان قم را در این هفته کاری الهی و قابل تقدیر می‌دانم./س

برچسب ها: قم ، دفاع ، مقدس ، دانشگاه ، انسان ، ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.