سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاههای آموزشی کاراته برگزار می شود؛

مرجانی: هدفم توسعه و بهبود کاراته علمی و اخلاق مدار در سطح کشور است

محقق و مربی کاراته گفت: توسعه علمی و اخلاق مداری در کاراته از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می کنم در این راستا حرکت مثبتی داشته باشم.

محمد ابراهیم مرجانی محقق و مربی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اخلاق در کاراته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در کنار مسائل فنی و علمی به این اصل نیز توجه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا باید در کنار کارگاه های آموزشی، کلاسهای اخلاق مداری و مربیگری ضابطه مند نیز برگزار شود.

وی در ادامه از برگزاری کلاس های مربیگری و کارگاه های آموزشی در استان تهران خبر داد و گفت: بنا بر درخواست مسئولان هیئت کاراته استان تهران قرار است با هماهنگی هیئت کاراته استان تهران کارگاه های آموزشی تحت عنوان گارگاه تغذیه ورزشی، کارگاه علم تمرین، کارگاه روانشناسی مربیگری و کارگاه بیومکانیک ورزشی برای مربیان کاراته استان تهران برگزار کنیم.

مرجانی خاطرنشان کرد: در این کلاسها از تجربیات هنرجویان و مربیان استفاده شده و تبادل نظر خواهد شد.

مرجانی همچنین در مورد نحوه تدریس در این کلاسها گفت: این کلاسها بر اساس سطح مربیان تدریس می شود و تمام تلاشمان این است تا نکات تکراری در این کلاس ها تدریس نشده و خستگی هنرجویان را در پی نداشته باشد، البته در کنار این کارگاه ها، کارگاه های آموزشی کیهون کومیته و کیهون کاتا نیز خواهیم داشت.

وی در مورد مدت زمان برگزاری این گار گاههای آموزشی گفت: کارگاه های آموزشی بر اساس نیازمندی ها برگزار می شود.

گفتنی است محمد ابراهیم مرجانی از محققان و مربیان کاراته کشور است که تاکنون کتاب هایی تحت عناوین: تغدیه ورزشی، بدنسازی برای هنرهای رزمی، تمرینات پلیومتریک توان زاد، آناتومی کشش و مغز فعال، بدن فعال و همچنین بیش از ده مقاله در مجلات مختلف از وی به چاپ رسیده است.

همچنین تحقیقی تحت عنوان " توسعه و ایجاد تست جدید چابکی ویژه کاراته " توسط وی برای نخستین بار در دنیا صورت گرفته است که با نام (Marjani Agility Test) در کشور مالزی به ثبت رسیده است./آق
برچسب ها: مرجانی ، کاراته ، محقق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.