سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار ديگري از تروريستها در حلب، ادلب و حمص

شمار زيادي از افراد مسلح تروريست در حملات نيروهاي ارتش سوريه در حلب ، ادلب و حمص کشته و تعدادي از تروريستهاي عضو جبهه النصره در استانهاي حماه و حسکه دستگير شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ يک منبع نظامي به سانا گفت يگاني از نيروهاي ارتش تلاش اعضاي يک گروه تروريستي مسلح را براي حمله به مردم در محله صلاح الدين خنثي کرد و 13 تروريست از جمله سرکرده اين گروه موسوم به ابو عبد الله را به هلاکت رساند.

اين منبع افزود اعضاي يک گروه تروريستي مسلح در محله الانصاري در حلب در درگيري با نيروهاي ارتش کشته يا زخمي شدند که صالح ابو الخير سرکرده تروريستها از جمله زخمي هاست.يک خودروي حامل سلاح و مهمات متعلق به تروريستها نيز در اين محله منهدم شد.

در ادلب نيز شماري از افراد مسلح تروريست در حمله نيروهاي ارتش به محل تجمع آنها در روستاهاي عبطين ، کفرکار ، الباب ، رسم العبود و غرب شهر سراقب کشته يا زخمي شدند و اسلحه و مهمات آنها نيز منهدم شد.

در استان حمص نيز نيروهاي ارتش شنبه به تروريستها در محله هاي باب هود ،‌ جوره الشياح ، قرابيص و محله القصور در داخل شهر حمص و روستاي دار الکبيره ، مهاجرين ، کفرنان ، کيسين ، سمعليل ، برج قاعي ، غجر ، زاره ، نجمه ، تله ، گاراژ تلبيسه در حومه حمص يورش بردند که شماري از افراد مسلح تروريست کشته شدند و تجهيزات جنگي آنان نيز منهدم شد.

تعدادي از تروريستها بر اثر انفجار بمبي به هنگام آماده سازي آن در يکي از مخفيگاههاي خود در محله الوعر در شهر حمص کشته شدند. يک منبع مسئول به سانا گفت همه تروريستهاي حاضر در اين مخفيگاه بر اثر انفجار اين بمب کشته شدند. 

در حماه نيز نيروهاي ارتش شنبه مقاديري سلاح و مهمات و دستگاههاي مخابراتي از جمله تعدادي تيربار ، تفنگهاي ويژه تک تيراندازي ، بمب ، نارنجک ، گلوله هاي آر پي جي ، دستگاههاي انفجار و مقادير زيادي مهمات را در حمله به يک مخفيگاه تروريستها در مزارع الشريعه کشف و ضبط و همه تروريستها را دستگير کردند. در قامشلي در استان حسکه نيز 15 تروريست عضو جبهه النصره در محله قدور بيک دستگير شدند. 


برچسب ها: تروریست ، حلب ، ادلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.