سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش:

بر اساس نیاز بازیکنان را جذب کردیم/هیچ عجله ای برای انتخاب مدیر عامل نداریم

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص شکایت این تیم از باشگاه پرسپولیس گفت: اتهاماتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به باشگاه سپاهان زده شده که امور حقوقی در حال بررسی این مسئله است.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت مجتبی جباری با سپاهان  قرارداد دارد و مبلغی هم دریافت کرده  است هفته ای که باشگاه ها به استراحت می پردازند وضعیت جاری را مشخص می کنیم.
 
قائم مقام باشگاه سپاهان درباره زمان انتخاب مدیر عامل گفت: در حال حاضر  هیچ عجله ای برای انتخاب مدیر عامل نداریم. ترابیان که قبلا سمت رئیس هیئت مدیره را بر عهده داشت اکنون سرپرستی باشگاه را بر عهده دارد. سیستم در باشگاه سپاهان حکومت می کند که سیستم هم دچار اختلال نشده حتی جلسات هیئت رئیسه که در گذشته هفته ای یک بار برگزار می شد الان هفته ای 2 بار تشکیل می شود. 
 
وی در خصوص اعتراضات به خریدهای سپاهان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: بازیکنانی که جذب کردیم بر اساس نیازهای باشگاه و کارشناسی های کادر فنی بوده است.آرش افشین و يعقوب کریمی از بازیکنان ملی پوش هستند و تمام تیم ها به دنبال چنین بازیکن هایی هستند.
 
تابش در پایان درباره کیفیت دربی اصفهان خاطر نشان کرد: دربی اصفهان کیفیت بالایی داشت و 2 تیم به دنبال مساوی نبودند و برای کسب سه امتیاز  تلاش کردند.
 
قائم مقام باشگاه سپاهان اظهار داشت: هیچ تنشی بین بازیکنان و هواداران رخ نداد و شرایط فراهم شد تا ما در اين دربي سه امتیاز را کسب کنیم. در حال حاضر هم تیم وضعیت خوبی دارد و مشغول تمرین و آماده سازی برای دیدار مقابل مس کرمان است/مح
برچسب ها: قائم ، مقام ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.