سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر حیدری در مراسم تجلیل از تکاوران نیروی زمینی ارتش:

در جنگ هشت ساله تجربه جنگ جهانی را داشتیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در جنگ هشت ساله تجربه یک جنگ جهانی را داشتیم و با 46 کشور دنیا جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، عصر امروز در مراسم تجلیل از نام‌آوران تکاور این نیرو اظهار داشت: ما در جنگ هشت ساله تجربه یک جنگ جهانی را داشتیم زیرا با 46 کشور دنیا جنگیدیم.
 
وی افزود: این جنگ فقط با صدام و رژیم بعث عراق نبود، بلکه همه گونه کمک و تجهیزات نظامی، تسلیحاتی، مخابراتی، توپخانه‌ای، رزمی و شیمیایی به صدام می‌دادند و کشورهای حاشیه خلیج فارس دلارهای نفتی را برای جنگ علیه ایران به سوی صدام روانه می‌کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما در جنگ هشت ساله تجربه یک جنگ جهانی را داشتیم و با 46 کشور دنیا جنگیدیم.
 
امیر حیدری تصریح کرد: اگر امروز امام خمینی(ره) در بین ما نیست، امام خامنه‌ای در بین ما هست و همان روحیه، صلابت، پایداری و بصیرت است که امروز جامعه ما را به سمت اعتلای کلمه الله هدایت می‌کند.
 
وی گفت: افتخار دنیا و آخرت برای این است که در رکاب ولایت و گوش به فرمان ولایت باشیم، زیرا صراط مستقیم همان ولایت است.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: امام علی(ع) فرمودند ولایت صراط مستقیم است، لذا ایشان خود سلسله‌جنبان ولایت است و ولایت مجسمی که ما امروز افتخار داریم در رکاب آن باشیم همان صراط مستقیم است که ولایت روشن می‌کند.
 
امیر حیدری خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم باید راه شهدا که همان راه ولایت است را دنبال کنیم و به شهدا و ولایت اقتدا کنیم، زیرا این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.