سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانمنش: یک شبه تغيیرات ایجاد نمی شود

مدیر عامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت: باید به مظلومی فرصت کافی را بدهیم تا بتواند تیم را ترمیم کند.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مظلومی تازه تیم را به دست گرفته است و یک شبه نمی تواند معجزه کرده و نتیجه ایده آل را کسب کند ما باید به وی فرصت دهیم تا بتواند تغییرات لازم را در تیم ایجاد کند و نقاطی را که نیاز به ترمیم است را بازسازی کند تا تیم دوباره احیا شود و طی هفته های آینده بتوانیم نتایج لازم را کسب و به جایگاه بهتری در جدول برسیم. 

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در خصوص خواسته های مظلومی برای جذب مربی بدنساز و یک هافبک دفاعی خاطر نشان کرد: مظلومی خواسته هایی دارد که باشگاه با توجه به ظرفیت هایی که دارد این امکانات را برای وی مهیا خواهد تا مشکلی پیش نیاید و بتواند راحت به کارش در مس ادامه دهد. 

وی در خصوص شعار هواداران علیه بازیکنان فشار روی هواداران و گریه دروازه بان تیم تصريح کرد: به دلیل باخت های متعدد زیاد شده بود و شروع بر شعار دادن علیه بازیکنان کردند و از آن ها خواستار ارائه یک بازی بهتر بودند و هیچ گونه توهین به بازیکنان نشده بود و و دروازه بان تیم از من فاصله زیادی داشت و متوجه گریه وی نشده بودم. 

وی در خصوص وضعیت مالی تیم نیز گفت: پرداخت قرارداد بازیکنان طبق قراردادشان سر وقت انجام می شود و بازیکنان به هیچ عنوان مشکل مالی با باشگاه ندارند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.