سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات ، عضو هیأت تحریریه مجله JRIM پایگاه علمی Emerald شد

دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضوEditorial Review Board مجله Journal of Research in Interactive Marketing انتخاب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، مهدی بهبودی دانشجوی دکتری بازرگانی – بازاریابی و از مدرسین این واحد دانشگاهی در این خصوص گفت:  مجله Journal of Research in Interactive Marketing ، از مجلات معتبر پایگاه علمی  Emerald است که در پایگاه Scopus نمایه می شود.

وی با بیان این مطلب که  بنا بر دعوت رسمی مجله Journal of Research in Interactive Marketing به عضویت اعضای هیئت تحریریه این مجله درآمده ام، ادامه داد: مجله JRIM از مجلات رتبه بالای پایگاه علمی Emerald (امرالد) است که در حوزه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی به نشر علوم می پردازد. 

این محقق حوزه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی، تجارت الکترونیک و کسب و کارهای الکترونیک گفت: این مجله از نظر علمی زیر نظر دانشگاه ایلونیز شمالی کشور امریکا مدیریت شده و در پایگاه های معتبری همچون Scopus نمایه می شود.

لازم به ذکر است ، مهدی بهبودی مدرس واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تا کنون ، ترجمه و تالیف مشترک آثاری چون، تبلیغات اینترنتی؛ رهیافت جدید ترفیع، بازاریابی بین المللی؛ استراتژی و تئوری، کسب درآمد ظرف سه هفته از eBay، و چگونه من توانستم؛ اسرار موفقیت چهل کارآفرین موفق را در کارنامه علمی خود داشته است.

بر اساس این گزارش ، وی  حدود 10 طرح پژوهشی و بیش از 25 مقاله در ژورنالهای داخلی و بین المللیبه چاپ رسانده است، که از جمله آنها می توان به مجلات: Internet Research, Information Resources Management Journal, Telematics and Informatics, International Journal of Online Marketing, International Journal of Innovation in the Digital Economy, MIS Review:  An International Journalاشاره کرد.
.

برچسب ها: علوم ، دانشجو ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.