سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نویسنده کتاب:

فعالیت‌های هنری ده‌نمکی نظرات زیادی را به خود جلب کرده است/ضرورت توجه و سرمایه‌گذاری بیشتر مسئولین در حوزه فرهنگ اسارت

یک نویسنده کتاب با اشاره اینکه اسرا از متن مردم هستند و مردم کنجکاوند در مورد آنها بیشتر بدانند،‌ گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم کارهای هنری آقای ده‌نمکی در حوزه دفاع مقدس توانسته نظرات زیادی را به سمت خود جلب کند.

فاطمه ناهیدی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تدوین «فرهنگ نامه اسارت و آزادگان» توسط مسعود ده‌نمکی اظهارکرد: قطعا مردم ما کنجکاو هستند که درمورد جزئیات و حقایق اسارت و مسائل اسرا بدانند چون رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس به اسارت دشن درآمدنداز متن مردم هستند.

نویسنده کتاب «چشم در چشم آنان» با بیان اینکه مردم به خصوص جوان‌ها مشتاق هستند در مورد وقایع دفاع مقدس بدانند، تاکید کرد: نوع سخن گفتن و نحوه ارائه مفاهیم و مطالب بسیار مهم است و باید دید آیا برای مخاطب جاذبه دارد یا خیر.

این بانوی آزاده کشورمان، درباره فعالیت‌های مسعود ده‌نمکی در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم کارهای هنری آقای ده‌نمکی در حوزه دفاع مقدس توانسته نظرات زیادی را به سمت خودش جلب کند.

وی با بیان اینکه باید از فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان رونمایی عمومی شود تا بتوان در مورد آن اظهارنظر کرد،‌ افزود: ضرورت دارد توجه و سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی با موضوع اسارت از سوی مسئولین و متولیان فرهنگی کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.