سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خبر داد؛

تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد/اعلام نتیجه مهر ماه

ثبت نام تکمیلی ظرفیت مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا روز دوشنبه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان متقاضی تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد باید با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و لازم است قبل از تهیه کارت اعتباری نسبت به رشته محل هایی که امکان انتخاب رشته در آنها وجود دارد و در سایت درج شده است اطلاع رسانی حاصل کنند و سپس نسبت به تهیه کارت اقدام کنند.
 
وی در خصوص مجازین به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت تصریح کرد: برای دوره دکتری فقط آن دسته از افرادی که دعوت به مصاحبه شده اند و در جلسه مصاحبه حضور به هم رساندند امکان انتخاب رشته در این مرحله را دارند لازم به ذکر است برای مقطع دکتری داوطلبان واجد شرایط فقط یک رشته محل را می توانند انتخاب کنند.
 
وی در خصوص شرایط مقطع کارشناسی ارشد گفت:کلیه داوطلبانی که در جلسه کارشناسی ارشد حضور داشتند می توانند در این مرحله ثبت نام کنند و می توانند تا 10 رشته محل را انتخاب و در سایت ثبت نام الکترونیکی کنند.
 
وی در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج مرحله تکمیل ظرفیت در این 2 مقطع در مهر ماه سال 92 اعلام می شود و پذیرفته شدگان می توانند از همین ترم مشغول به تحصیل شوند./ع2
برچسب ها: رشته ، دکتری ، کارشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.