سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: درخواست براي گفتگوي تلفني با اوباما از سوي کاخ سفيد مطرح شد، از قرباني كردن گوسفند جلوي پاي روحاني تا شعار "دانشجو بیدار است ، بررسي دستاوردهاي سفر رئيس‌جمهور به نيويورك در کميسيون امنيت ملي و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

درخواست براي گفتگوي تلفني با اوباما از سوي کاخ سفيد مطرح شد



 رئيس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به تهران ضمن تاكيد بر اين نكته درخواست براي گفتگوي تلفني با اوباما از سوي کاخ سفيد مطرح شد، دستاوردهاي سفر به نيويورک و حضورش در سازمان ملل را تشريح کرد.

از قرباني كردن گوسفند جلوي پاي روحاني تا شعار "دانشجو بیدار است

 از آمریکا بیزار است" استقبال‌كنندگان از رئيس‌جمهور با شعارهایی "روحانی روحانی تشکر تشکر"، "ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار" و "حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است"، و "صل علی محمد بوی بهشتی آمد" به تاييد مواضع رئيس‌جمهور و هيئت همراه وي در سفر به نيويورك پرداختند.

گزارش دستغیب از سفر به نیویورک در جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت
 عضو شوراي مرکزي فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت مجلس، از بررسی دستاوردهای سفر "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحانی" به نیویورک در جلسه فرداي این فراکسیون و با حضور احمدرضا دستغيب، نماينده همراه با هيئت دولت در سفر به نيويورک خبر داد.

"روح الله خمینی كبیر" عمليات موفقي که با کمبود نيرو مواجه بود

كمبود نیرو نیز از جمله مشكلات دیگر عملیات بود كه امكان ادامه آن را دچار مشكل مضاعفی كرده بود. به همین خاطر در بعدازظهر اولین روز عملیات دستور داده شد نیروها به مواضع قبلی بازگردند.

تلاش‌هاي رئيس جمهور و هيئت همراه در نيويورک قابل تقدير بود

 در بيانيه اتحاديه اول آمده است: از تلاش‌های رئيس جمهور و وزير امور خارجه کمال تشکر را داريم و خواستار آن هستیم که گفتمان صلح و دفاع از منافع ملی کشور تا رسیدن به نتایج نهایی ادامه یابد.

بررسي دستاوردهاي سفر رئيس‌جمهور به نيويورك در کميسيون امنيت ملي

 عضو هيئت‌ رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: مجلس شوراي اسلامي موضوع سفر رئيس‌جمهور به نيويورك و شركت در اجلاس عمومي سازمان ملل و مسائل مرتبط با آن را قطعا بررسي كرده و ما نيز تمامي مسائل را به طور دقيق از سوي دولت پيگيري خواهيم كرد.

برگزاری رزمایش دریایی ولایت 92 در زمستان امسال/ ساخت ناو آموزشی
 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت ناو آموزشی توسط متخصصان این نیرو خبر داد و گفت: در آینده رزمایشی را انجام خواهیم داد که جزو سلسله رزمایش‌های ولایت قرار می‌گیرد و در دی و بهمن سال جاری انجام می‌شود.

نیروی دریایی و شهدای آن مظلومند/ انتقاد از کم توجهی رسانه‌ها نسبت به مأموریت‌های دشوار نداجا
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی و شهدای آن مظلومند و این به خاطر این است که جنگ در دریا به دور از اصحاب رسانه است.

مذاكرات ژنو بهترين فرصت "راستي‌آزمايي" آمريكا/ "غني‌سازي" قابل معامله نيست

 عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هدف آمريكا از تلاش براي ايجاد رابطه با جمهوري اسلامي ايران دوستي نبوده بلكه به خاطر اين است كه نتوانسته با ايران مقابله كند بنابراين اين جا بحث خواستن و يا نخواستن نيست بلكه بحث توانستن و يا نتوانستن مطرح است.

يک تماس و صدها تيتر + تصاوير "
گفتگوي تلفني تاريخي"،"اولين گفتگو ميان روساي جمهور ايران آمريکا پس از سال 57"، "در تماس تلفني اوباما و روحاني مطرح شد: توافق هسته‌اي امکان‌پذير است"، "اولين تماس تلفني ايران و آمريکا پس از بيش از 30 سال" و...
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.