سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ورود آخرین شهدای تفحص شده در 8 مهر کشور

رئیس کمیته جست‌وجوی مفقودان ستادکل نیروهای مسلح گفت: آخرین شهدای تفحص شده هشتم مهر ماه جاری به ایران منتقل می‌شوند.

سردار سیدمحمد باقرزاده امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، از ورود آخرین شهدای تفحص شده به کشور خبر داد و گفت: تبادلی در هشتم مهر ماه جاری صورت می‌گیرد تا این شهدای تفحص شده به ایران منتقل شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار ساخت‌ پارک موزه دفاع مقدس مازندران به تدریج پیش می‌رود افزود: مازندران 10 هزار هنرمند دارد با توجه اینکه بانک سوژه فراهم است،هنوز هیچ اثر هنری فاخر برای پارک موزه دفاع مقدس استان ارائه نشد.

رئیس مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران ادامه داد: هنوز کسانی هستند که خود را مدیون شهدا می‌دانند که باید از این فرصت فراهم شده برای ماندگاری دفاع مقدس کار کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث اعتبار فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس بنیاد شهید و ارشاد باید کمک کنند،بیان داشت: برای پیشبرد فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس می‌توان از بودجه بخش حوادث امسال مازندران استفاده کرد.

باقرزاده با اشاره به اینکه صحنه‌های عملیات دفاع مقدس باید مجهز به فناوری نوین شود، ادامه داد: تخصیص اعتبار برای بخش محتوایی پارک موزه دفاع مقدس باید انجام شود.

وی پارک موزه دفاع مقدس را بستری دائمی برای ماندگاری ایثارگری‌های مردم مازندران دانست و گفت: فضاهای پارک موزه دفاع مقدس مفهومی و دارای پیام است./ب

برچسب ها: ورود ، مهر ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.