سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

بهره برداری طرح تامین افزایشی آب شرب شهرک صنعتي آمل

طرح تامین افزایشی آب شرب شهرك صنعتي امامزاده عبداله (ع) آمل در قالب تجهيز و اجراي خط انتقال چاه شماره چهار این شهرك بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: براي حفر چاه شماره چهار شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل و اجراي خط انتقال آب این شهرک900 متر لوله گذاري پلي اتيلن انجام شده و حدود 3 ميليارد ريال از محل منابع داخلي شركت نیزهزينه شده ایت.

عباسعلي وفايي نژاد افزود: با حفر چاه انتقال آب شماره چهار این شهرک که 40 ليتر قدرت انتقال آب آن در ثانيه است، میزان استحصال آب در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل به 60 ليتر در ثانيه افزايش يافته است.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح، مشکلات کم آبی وافت فشار آب در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل حداقل تا 5 سال آينده برطرف شد.

وفايي نژاد صنعتي تصریح کرد: با توجه به افزایش واحدهاي جدید توليدي و صنعتي در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل صنعتي آمل، تامین آب واحدهای تولیدی این شهرک از 3 حلقه چاه آب با مشکل همراه بود و باعث ایجاد مشکلات زیادی شده بود.

شهرك امامزاده عبداله (ع) آمل به عنوان یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی در مازندران است که 223 واحد تولیدی وصنعتی با سرمايه گذاري دوهزار و502 ميليارد ريالي و اشتغال 8230 نفر در فعال استب/.


برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.