سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر شقاقی: بازیکنان از موقعیت های خود استفاده نکردند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان پس از پیروزی تیمش برابرگوام گفت: متاسفانه بازیکنانم از موقعیت های بی شمار خود استفاده نکردند در غیر اینصورت به جای دو گل باید 12 گل به گوام می زدیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهناز امیر شقاقی گفت: این بازی که برای ما هم حکم دیدار تدارکاتی و هم حکم بازی رسمی داشت باعث شد تا تجربیات بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان ادامه داد: بازیکنان در این دیدار خوب بودند اما به دلیل اینکه تیم گوام 11 نفره دفاع می کرد، از ما هیچ کاری بر نمی آمد در غیر انصورت بازی با گل های بیشتری به پایان می رسید.زمین لغزنده بود و بازیکنان در این شرایط اصلا تمرین نداشتند. اما در  هر صورت  ملی پوشان عملکرد خوبی داشته و از آنها راضی هستم.

شقاقي در پايان خاطرنشان کرد: در برابر ژاپن از تمام داشته های خود استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.بازی در مقابل تیم های مختلف باعث می شود تا ملی پوشان تجربه بین المللی خوبی کسب کنند اما با توجه به شرایطی که تیم زیر 16 سال بانوان داشت ما نتوانستیم اعزام برون مرزی داشته باشیم و زمانی که قرار شد با تایلند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم، برخی از بازیکنان آبله مرغان گرفته و تیم اعزام نشد. در مجموع با توجه به تمرینات و بازی های تدارکاتی داخلی که داشتیم، این نتیجه، نتیجه خوبی است اما ما باید بیشتر از این به گوام گل می زدیم.

برچسب ها: شقاقی ، فوتبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.