سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جام موسکانی؛

رودنی موریس راهی لاس وگاس می شود

موشک قهرمان مسابقات آزاد تن بال قهرمانی آمریکا به عنوان سومین عضو تیم منتخب پاکت بیلیارد آمریکا بعد از جانی آرچر (کاپیتان) و ون بوئنینگ در مسابقات جام موسکانی مقابل تیم منتخب اروپا قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رودنی موریس نهمین حضور خود در این رقابت ها را در کشور خود تجربه خواهد کرد. وی از سال 2005 تاکنون طعم پیروزی را نچشیده است و همیشه به تیم منتخب اروپا بازی ها و نتایج قهرمانی را واگذار کرده، به طوریکه به نظر می رسد رکورد پیروزی های تیم منتخب اروپا مقابل تیم منتخب آمریکا به رکوردی دست نیافتنی و شکست ناپذیر تبدیل شده است.
وی در اولین سال حضورش در این رقابت ها مقابل تورستن هوهمان از آلمان به پیروزی رسید و در هلند نیز مقابل میکا آیمونن به برتری رسید.

وی تاکنون در سه حضور اولیه اش در این جام تنها یک شکست مقابل 12 پیروزی در کارنامه خود دارد و با اعتماد به نفس بالایی از پیروزی در جام قهرمانی موسکانی امسال سخن می گوید.
سال گذشته در شهر لندن تیم منتخب اروپا توانست با نتیجه 9-11 به پنجمین عنوان قهرمانی خود در مدت شش سال دست یابد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی امسال نیز مقابل تیم منتخب آمریکا قرار بگیرد.
برچسب ها: اروپا ، موشک ، موسکانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.