سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پيشرفت 80 درصدي 64 واحد صنعتي در استان زنجان

64 واحد صنعتي در استان زنجان از 80 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئيس سازمان صنعت ،‌معدن وتجارت استان زنجان با اعلام  این خبر  گفت : اين طرح ها كه با سرمايه گذاري بالغ بر 2 هزار و 784 ميليارد ريال در حال اجراست ، زمينه اشتغالزايي براي 2 هزار و 311 نفر را در استان فراهم مي نمايد.

 معصومی افزود: 143 واحد صنعتي در استان زنجان 60 الي 99 درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است.

 وی ضمن اشاره به 134 طرح صنعتي داراي پيشرفت فيزيكي 40 تا 60 درصد در استان ، اظهار اميدواري كرد بخش عمده اي از اين طرح ها تا پايان سال جاري در استان به بهره برداري خواهد رسيد.

اين مقام مسئول به طرح هاي مهم و برجسته استان اشاره كرد و يادآور شد : سيمان خمسه ، مجتمع فولاد البرز غرب ، كيلوس ، مه ريس ، فولاد صنعت و آرسام گرانيت از جمله مهمترين طرح هاي در دست اجرا در استان به شمار مي رود.

معصومی سرب و روي انگوران ، سيليس قزلجه شاهبداغي ، آهن سرخه ديزج ، آهن مرواريد و گرانيت گوادر را مهمترين طرح هاي معدني در حال اجرا در استان برشمرد.

وی به راه اندازي دومين كارخانه سيمان در استان زنجان اشاره و تصريح كرد : با راه اندازي اين واحد يك ميليون تن به ظرفيت توليد سيمان در استان افزوده خواهد شد.

 رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد : هم اكنون در استان يك واحد توليد سيمان در شهرستان خدابنده با ظرفيت 540 هزار تن در حال فعاليت است ./ب

 

برچسب ها: پیشرفت ، واحد ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.