سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

يك هزار و 504 ميليارد ريال سرمايه گذاري صنعتي در استان زنجان

در نيمه نخست امسال يك هزار و 504 ميليارد ريال سرمايه گذاري صنعتي در استان زنجان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام  این خبر گفت : در اين مدت 22 واحد صنعتي در استان زنجان به بهره برداري رسيده اند كه زمينه اشتغالزايي براي 384 نفر را فراهم نموده است.

معصومی با اشاره به اينكه هم اكنون در استان زنجان هزار و 141 واحد صنعتي در حال فعاليت است افزود :‌ تاكنون بالغ بر 22 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در سطح استان صورت گرفته است و زمينه اشتغالزايي براي 33 هزار نفر را فراهم نموده است.

 وی ادامه داد:‌ 729 واحد صنعتي در شهرستان زنجان ، 225 واحد در شهرستان ابهر و مابقي در ساير شهرستان هاي استان مستقر مي باشد.

این مقام مسئول تصريح كرد : هم اكنون بيشتر واحدهاي موجود در استان به ترتيب در زمينه هاي محصولات كاني غير فلزي ،‌ محصولات غذايي و آشاميدني ،‌ ساخت فلزات اساسي و ساخت مواد و محصولات شيميايي فعاليت مي نمايند.

معصومي در ادامه از صدور 352 مورد جواز تاسيس در نيمه نخست سال در استان زنجان خبر داد و عنوان كرد : با راه اندازي اين واحدها پيش بيني مي گردد بالغ بر 20 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري در استان صورت پذيرد.

 رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد:‌ با راه اندازي اين واحدها زمينه اشتغالزايي براي 9 هزار و 270 نفر در استان فراهم خواهد شد.

معصومی از صدور 16 طرح توسعه در اين مدت در استان خبر داد و افزود: سرمايه گذاري پيش بيني شده براي اين طرح ها بالغ بر هزار ميليارد ريال مي باشد.

وی  خاطر نشان  کرد: از هزار و 653 طرح در دست اجرا در استان ، 988 مورد در شهرستان زنجان و 333 مورد در شهرستان ابهر و مابقي در ساير شهرستان ها در حال راه اندازي مي باشد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.