سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آمارگیری از مساکن روستایی از 20 مهر ماه کلید می‌خورد

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی همزمان با سراسر کشور در مهرماه سالجاری در استان خبر داد.




"حسن ظفری"، ‌در گفت و گو باگروه استانها باشگاه خبرنگنران منطقه همدان، با بیان اینکه طرح آمارگیری به صورت نمونه گیری در سطح کشور اجرا خواهد شد، افزود: در این جامعه آماری 211 هزار و 684 واحد مسکونی روستایی در سطح کشور مورد بررسی، مطالعه و ویژگی‌های آنها توسط متخصصان مربوط جمع‌آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح از 20 مهر تا 20 آبان ماه سالجاری اجرا می شود که در استان همدان ویژگی‌های چهار هزار و 945 واحد مسکونی در سطح 283 روستا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ظفری هدف از اجرای این طرح را سرشماری ویژگی‌های مسکن روستایی، شناخت هرچه بهتر و بیشتر از خصوصیات فنی و مهندسی، معماری ابنیه‌های موجود در سطح استان و بدست آوردن اطلاعات جامع و کامل از این ویژگی‌ها اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی به صورت استانی در سال 82 در همدان اجرا شد و دومین بار هم در سال 87 به اجرا درآمد، ابراز امیدواری کرد: این طرح امسال برای سومین بار به صورت ملی استانی با تلاش و همکاری تمامی دست‌اندرکاران بنیاد مسکن استان اجرا شود. /ش
برچسب ها: مدیرکل ، بنیاد ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.