سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت انتخاب جشنواره تئاتر کودک و نوجوان:

انگیزه فعالان تئاتر کودک و نوجوان بیشتر شده است

عضو هیئت انتخاب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از اینکه به دلیل ظرفیت محدود هر بخش و رشد چشمگیر آثار نمایشی، کارهای خوب بسیاری از حضور در این رقابت بازمانده اند ابراز تاسف کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، "حسن دادشکر" در گفت و گو با روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان توضیح داد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دلیل شرکت دادن نمایش‌هایی که پیش از این اجرای عمومی شده‌اند، باعث افزایش انگیزه فعالان این حوزه شده و به همین دلیل زمینه مساعد برای اجرای حرفه‌ای را به وجود می‌آورد. 

این کارگردان پیش کسوت تئاتر کودک و نوجوان گفت: سالن‌های مخصوص اجرای تئاتر کودک و امکانات اجرایی، بسیار کم است با این حال این جشنواره باعث شده است که تئاتر کودک و نوجوان فرامو ش نشود.

این عضو هیات انتخاب جشنواره افزود: چون جشنواره  بین‌المللی است، فعالان این عرصه  با اهالی تئاتر کشورهای دیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در جریان فعالیت‌ها و اطلاعات تئاتری آنها قرار می‌گیرند.

دادشکر بیان اینکه کارهای بسیار خوبی را در مرحله بازخوانی و بازبینی شاهد بوده است، گفت: در جریان بازخوانی‌ و بازبینی‌ها متوجه شدم که نمایش‌های خوبی به جشنواره ارائه شدند که متاسفانه به دلیل محدودیت ظرفیت بخش ها و یا ناهمخوانی با رویکرد جشنواره مجبور به حذف آنها شدیم.

وی پیشنهاد داد: با افزایش بخش جنبی به جشنواره می توان برخی از این نمایش ها را برای کارشناسان حقوق و نمایش به اجرا در آورد تا مورد قضاوت قرار گیرند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.