سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

تيم ملي بيس بال ايران به رقابتهاي غرب آسيا اعزام مي شود

دبير انجمن بيس بال و سافت بال ايران از برنامه اعزام تيم ملي بيس بال ايران به رقابتهاي بيس بال كاپ غرب آسيا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سمنان ، كيوان صفائيان  در حاشيه رقابتهاي دور برگشت بيس بال ليگ شمال در سمنان افزود: اين رقابتها چهارم آذر امسال در شهر مولتان پاكستان برگزار مي شود و تيم ملي ايران با ۱۸ بازيكن به اين بازيها اعزام مي شود.
وي با بيان اينكه نفرات تيم ملي بيس بال ايران در رقابتهاي ليگ بيس بال كشور انتخاب و به اردوي تيم ملي دعوت مي شوند گفت: براي آماده سازي اين تيم دو اردوي آماده سازي متصل به اعزام پيش بيني شده است.
وي گفت: در مراحل برگزاري رقابتهاي ليگ انتخاب بازيكنان شايسته در حال انجام است و دعوت از ۲۵ بازيكن در برنامه قرار دارد و اردوها نيز بلافاصله پس از انجام رقابتهاي نهايي ليگ بيس بال ايران در كرج برپا مي شود.
وي خاطرنشان كرد: در دهمين دوره اين رقابتها تيم ملي ايران سوم شد و اميدواريم امسال جايگاه بيس بال را در اين منطقه ارتقاء دهيم.
صفاييان، پاكستان، هندوستان و سريلانكا را از كشورهاي مطرح و قدرتمند بيس بال دانست و افزود: تيم ملي ايران براي كسب جايگاه شايسته در بازيهاي غرب آسيا رقابت سختي با اين تيم ها خواهد داشت.
وي از دعوت تيم سافت بال ايران به رقابتهاي بين المللي در چين تايپه نيز خبر داد و گفت: اين رقابتها هفدهم آذر برگزار مي شود به رغم شرايط سخت اعزام از نظر مسايل مالي و كسب ويزا تلاش بر اعزام تيم بانوان ايران به اين بازيها است.
دبير انجمن بيس بال و سافت بال ايران استقبال از اين رشته هاي ورزشي در كشور را فوق العاده زياد دانست و گفت: مسايل مختلف از جمله تامين تجهيزات اين ورزش كه خارجي است و داراي هزينه بالايي است براي گسترش بيش از پيش اين رشته ورزشي مشكل ساز شده است. /ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.