سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در کودک 5 ساله انجام شد

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: برای نخستین‌بار در مازندران عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در کودک 5 ساله با موفقیت در این بیمارستان انجام شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد تقی‌پور امروز در بابل اظهار داشت: دو عمل جراحی قلب باز اطفال بر روی دختر پنج ساله و یک نوزاد 9 ماهه با موفقیت کامل در این مرکز انجام شد.

وی موفقیت در انجام این دو عمل جراحی را از افتخارات این مرکز برشمرد و افزود: افتخار می‌کنیم که این مرکز برای نخستین‌بار در مازندران توانست عمل برداشتن پرده زیر دریچه آئورت در یک کودک پنج ساله و همچنین عمل جراحی روی نوزاد دختر نه ماهه مبتلا به بیماری سندرم داون را با موفقیت در این مرکز انجام دهد.

رئیس بزرگترین بیمارستان شمال کشور گفت: خوشبختانه این دو عمل بزرگ با نتیجه بسیار عالی انجام شد.

تقی‌پور بیان داشت: عمل جراحی  قلب اطفال نیازمند کارگروهی قوی بین تیم جراحی قلب، متخصصان قلب اطفال، گروه بیهوشی قلب و همکاران داخلی بخش قلب اطفال است که این همکاری به نحو احسن در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این دو عمل سخت و سنگین بدون کوچک‌ترین مشکلی برای نخستین تجربه با موفقیت انجام شده است، امیدواریم با کسب این موفقیت‌ها بتوانیم این مرکز را به عنوان قطب جراحی قلب اطفال در شمال کشور تبدیل کنیم./ج1


برچسب ها: عمل ، ساری ، قلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.