سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

سرمربی تیم ملی تالو:حضور مدعیان کار تالوکاران ما را سخت کردند

اسدیان گفت: حضور تالو در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی کار ووشوکاران ما را سخت کردند و نتایج به دست آمده امروز برای ما رضایتبخش بود.

توحید اسدیان سرمربی تیم ملی تالو کشورمان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت های تالو بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تا الان در سطح بسیار بالایی برگزار شده و این پیکارها چیزی در حد مسابقات آسیایی بود ضمن اینکه همیشه رقابت های ووشو در سطح آسیا بسیار سخت است زیرا تمامی کشورهای مدعی در رشته ووشو آسیایی هستند.

وی ادامه داد: در بازی های کشورهای اسلامی نیز حضور تالوکاران مدعی از کشورهای مصر، ترکیه و کشور میزبان اندونزی حضور دارند که راه ووشو کاران ما را برای کسب مدال بسیار سخت کرده اند.

اسدیان در مورد کسب نشان طلا عربی گفت: فرشاد عربی در فرم نان چوان توانست با اقتدار و با امتیاز خوب 63/9 دو تالوکار از مالزی و یک تالو کار از کشورمیزبان را پشت سر بگذارد و نشان طلای این فرم را از آن خود کند.

وی ادامه داد: کشورهای مطرح در تالو با پشتوانه خوبی در این پیکارها شرکت کردند تا جایی که از کشورهای مدعی در هر فرم دو تالوکار به میدان رقابت ها آورده اند.

وی ادامه داد: در فرم علی وطن خواه (تای چی چوان) دو تالوکار از کشور میزبان اندونزی و یک تالوکار از مصر حضور داشتند که وطن خواه با اختلاف ناچیز 2 دهمی به مقام چهارم دست یافت.

اسدیان در پایان خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه 7 مهرماه احسان پیغمبری دیگر تالوکار کشورمان اجرا فرم خواهند داشت./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.