سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاناي "ماتادور" به ايران آمد

شقايق فراهاني گفت: "هانا" با كاراكتري ضد قهرمان در "ماتادور" ايران حضور مي يابد.

"شقايق فراهاني" ايفاگر نقش "هانا" در خصوص سريال "ماتادور" در گفتگو با خبرنگر حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "ماتادور" يك اثر اكشن بوده و با توجه به شرايط وموقعيت پليس ايراني ساخته شده است.

وي افزود: شايد "ماتادور" در كارهاي اكشن طبق شنيده ها شبيه "هشدار براي كبري 11" باشد ولي از همان امكانات پليس ايراني استفاده شده است.

فراهاني با اشاره به كاراكتر "هانا" در "ماتادور" تصريح كرد: من نقش هاي منفي زيادي را ايفا كردم ولي "هانا" به دليل متفاوت بودن يك اثر پليسي، شايد جلوه ديگري پيدا كند.

بازيگر سريال "مادرانه" با اشاره به پرداخت متفاوت فيلمنامه "ماتادور" به كاراكترهاي ضد قهرمان گفت: در سريال "ماتادور" قرار بوده كه شخصيت هاي ضد قهرمان سياه ديده نشوند و فقط اعتقاد راسخ آنان به كارشان به تصوير كشيده شود.

فراهاني ادامه داد: بنابر اين تمام جنبه هاي منفي و مثبت كاراكترهاي "ماتادور" و اعتقادات آنان را مخاطبان شاهد خواهند بود.

"مريم زمان" مادرانه اظهار داشت: كارگرداني "ماتادور" را "فرهاد نجفي" هنرمند جوان كشورمان برعهده گرفته است كه توانست با يك تعامل دو طرفه با تيم و پيشكسوتان به خوبي كار را پيش برد.

فراهاني خاطرنشان كرد: بايد منظر ماند تا "ماتادور" روي آنتن رود تا با توجه به قضاوت مخاطبان بتوانيم بيشتر راجع به فرم ساخت و بازي بازيگران صحبت كنيم./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
سلیمان
۱۳:۳۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
فیلم ماتادوربهترین است درژانراکشن خداقوت ...