سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخر هفته با دریچه – بسته شماره 24؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۷/۱۲

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۷/۱۲ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



برای اندروید

نسخه ی جدید بازی هیجان انگیز "Doodle Jump" + دانلود

Doodle Jump یکی از پر طرفدارترین و هیجان انگیزترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است. وظیفه ی شما در این بازی پرش های متوالی از روی موانع است، ولی در هنگام عبور از موانع باید مراقب برخورد با هیولای موجود در بازی باشید. از تغییرات نسخه جدید می توان به افزایش سرعت بازی اشاره نمود. بازی بسیار اعتیاد آور است و شما تلاش خواهید کرد که آن را در سریع ترین زمان ممکن به پایان برسانید.
 

 

 


دشمنان خيالي خود را نابود كنيد + دانلود بازي

نمی‌دانم تابه‌حال بازی Minecraft را امتحان کرده‌اید یا نه. این بازی جالب که چند سال است با فروش غیرمنتظره خود دنیا را قبضه کرده است، به بازیکن اجازه می‌دهد هر آنچه دلش می‌خواهد را از هیچ بسازد و در دنیای مخلوق خود (یا دیگر بازیکنان) به گشت‌و‌گذار بپردازد. گرافیک بازی ماین کرافت بسیار ساده است و همه موفقیت خود را مدیون گیم‌پلی اعتیادآور خود است. البته فقط در قسمت گرافیک نیست که ماین‌کرافت لنگ می‌زند. وقتی پای مبارزه به میان می‌آید، حداکثر فقط یک شمشیر یا کمان در اختیار دارید که برای خیلی از بازیخورهای حرفه‌ای ناامیدکننده ظاهر می‌شود. آنهایی که ارادت خاصی به ظاهر نوستالژیک ماین کرافت یا گیم‌پلی آن دارند و دوست دارند آن را از منظری اکشن‌تر تجربه کنند، می‌توانند بازی Gun Crafter را امتحان کنند.

 

 

 


برای سیمبین؛

خلبان هواپیمای جنگی F14 شوید + دانلود بازی

اگر از علاقه مندان به پرواز با هواپیمای جنگی هستید دریچه به شما بازی F14 را پیشنهاد می کند، این بازی یک شبیه سازی جالب از داخل جت جنگی است و می تواند شما را به رویاهای دوران کودکی تان ببرد. داستان بازی به این گونه است که دشمنان به سرزمین شما حمله کرده و شما برای دفاع از کشورتان به عضویت نیروی هوایی در آمده اید و باید به قوای جنگی دشمنان حمله کنید و آن ها را از بین ببرید.
 

 

 


نبرد روبات ها + دانلود بازي

بازی مهیج Robotek  دسته ای از بازی های آنلاین  چند نفره است. داستان این بازی از این قرار است که در آینده روبات ها علیه بشیرت قیام می کنند و دست به تسخیر سیاره می زنند.

 

 

 


برای تمامی سیستم عامل ها؛

بازی هیجان انگیز موتور سواری + دانلود

حتما شما یکی از علاقه مندان به رشته ی موتور سواری و هیجانات موجود در آن هستید، تصمیم داریم تا این بازی هیجانی را برای تمامی سیستم عامل ها آماده ی دانلود کنیم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

 

 

 


برای پلتفرم جاوا؛

در تلفن همراه خود بازی بسازید + دانلود

این نرم افزار Doodle Escape به شما کمک می کند تا بدون هیچ محدودیتی در تلفن همراه خود بازی بسازید. این نرم افزار جالب به شما اجازه می دهد بدون هیچ دانش خاصی ایده های موجود در ذهنتان را شکوفا کنید و بازی های جالب برای تلفن همراه بسازید. نرم افزار دارای ابزارها و امکانات بسیار شگفت انگیزی چون قلم ها, رنگ آمیزی اشکال, استفاده از تصاویر برای ساخت بازی, ساختن دمو, صــدا گذاری و دیگر امکاناتی است که شما را به خود جذب می کند. 
 

 

 


X_O را در گوشي همراه خود بازی کنید + دانلود

بازی Tic Tac Toe یا X_Oیک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به صورت دو نفره به بازی بپردازید.

 

 

 


برای رایانه

بازی سرگرم کننده تخریب با توپ + دانلود

BreakQuest یک بازی جذاب می باشد که این بازی را شاید بارها در کنسول های مختلف بازی دیده و یا تجربه نموده اید. شما در این بازی باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و با هدایت توپ به مسیر مناسب بیشترین تخریب را انجام داده باشید و بعد از تخریب کامل گام به مرحله جدیدی خواهید گذاشت.

 

 

 


با تیر و کمان به سوی اهداف تیراندازی کنید + دانلود بازی

ریچه شما را به انجام یک بازی نشانه گیری دعوت می کند، برای انجام بازی فقط کافی است، بازی Hit the Apple! 3.7 را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این بازی شما در نقش یک کمان دار قرون وسطی ظاهر می شوید و باید کارهای خطرناک و خارق العاده انجام دهید، سخت ترین کار شما تیر اندازی به سوی سیبی است که بالای سر یک انسان قرار گرفته است و با کوچک ترین خطا سبب مرگ آن انسان خواهید شد، پس دقت کنید! البته در مراحل بعدی باید به سوی سیبل هم تیراندازی کنید و سعی داشته باشید که مراحل را بالاترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارید.
 

 

 


گربه ای با مزه، با حرکات ی جالب؛

نسخه ی جدید "تام سخنگو" برای اندروید + دانلود بازی

باز هم تام با تغییراتی متنوع به گوشی های اندرویدی باز گشته است، بعید است که کسی با تام سخنگو آشنا نباشد. یک گربه ناز و با مزه که سخنان شما را با لحنی جذاب بازگو می کند و در صورت لزوم برای شما حرکات خنده دار و بامزه انجام می دهد. البته در این بازی تام تنها نیست و بن هم در مواقعی حرکات جالب و خنده دار انجام می دهد.
 



اندروید | IOS

در تلفن همراه تان پل بسازید + دانلود بازی

در بازی زیبای Bridge Constructor شما باید در هر مرحله با استفاده از چوب، فولاد، کابل ها و یا ستون های بتنی که در اختیار شما قرار می گیرد اقدام به ساخت پل نمایید و کامیون ها را از روی آن عبور دهید. رفته رفته مراحل به تدریج سخت تر خواهد شد.
در بازی Bridge Constructor  وظیفه شما این است تا با ساخت پل های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید.

 





 


هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

 

گردآوری: سالار واعظی



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
رضا
۲۰:۳۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
سلام.لطف كنيد يك برنامه براي اپديت كردن گوشي نوكيا5233 بذاريد.ممنونم.
حسین
۱۴:۴۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
لطف کنید و فرمت بازی ها و نرم افزارها را بنویسید و مشخص کنید که نیاز به اینترنت و وای فای دارد یا نه تا دانلود نکنیم و بعد به مشکل برسیم . با تشکر