سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولاسکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خوشحال می‌شوم بدانم، چرا می‌گویند قهرمانی راحت است!

تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به کشور امارات متحده عربی اعزام شده است.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه ملی پوشان در طول تمرینات اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند به اوج آمادگی خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در میان بازیکنان فقط شهرام محمودی مصدومیت کوچکی داشت که رو به بهبود است و می تواند و مربی همراه دیگر ملی پوشان تمرین کند

برای رفع خستگی ملی پوشان چند روزی را به آنها پیش از اعزام استراحت دادم ما امسال به دلیل فشردگی مسابقات لیگ جهانی ، قهرمانی آسیا، انتخابی قهرمانی جهان و مسابقات ديگر فصل طولانی را پشت سر گذاشتیم، به ملی پوشان فرصت استراحت دادم تا با روحیه بالا مسابقات آسیایی را شروع کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتایج مسابقات آسیایی چیست؟ گفت: توقع از تیم ایران بسیار بالا است، ایران تاکنون فقط یک بار در خانه قهرمان آسیا شده است ما هیچ وقت بیرون از خانه قهرمان نشده ایم و رسیدن به این هدف کار سختی است.

وی تصریح کرد: برای من خیلی جالب است که بدانم چرا مردم می گویند قهرمانی ایران در این دوره مسابقات آسیا کار راحتی است، اگر جواب را بدانم خوشحال می شوم .

ولاسکو یاد آور شد: تیم های کره، ژاپن، که در مسابقات لیگ جهانی حضور داشتند جزو حریفان سر سخت ما هستند از آنها شناخت کافی داریم فیلم بازی های تیم ملی قزاقستان را در مسابقات اخیر جام ریاست جمهوری این کشور را مقابل تیم ملی زیر 23 ایران در اختیار داریم از تیم ملی چین هنوز فیلم خاصی نداریم و قرار است در طول مسابقات عملکرد آنها را مورد بررسی قرار دهیم از تیم استرالیا نیز چند فیلم بازی در اختیار داریم همچنین در طول مسابقات هم به طور کامل آنها را زیر نظر می گیریم.

ولاسکو در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی فهرمانی در مسابقات آسیایی را می کنید گفت: این امر امکانپذیر است اما قهرمان شدن کار سختی است در ایران آن چه که توجه من را به خود جلب کرده این است که مردم علاقه زیادی دارند که در خصوص نتایج روزهای آینده و قبل از شروع مسابقات آینده نگری شود باید بگویم پیش بینی در ورزش آن هم در رشته های توپی کار بسیار سختی است به طور مثال در مسابقات بسکتبال همه بر این باور بودند که اسپانیا قهرمان می شود اما شاهد قهرمانی فرانسوی ها بودیم و یا در والیبال لهستان میزبان مسابقات قهرمانی اروپا نتیجه را به حریفان واگذار و از ادامه بازی ها حذف شود.

وی تصریح کرد: نداشتن نتایج نوعی هیجان خاص را ایجاد می کند که برای مردم و ورزشکاران باید جذاب باشد ولی باید بگویم که در بهترین شرایط اعزام و دنبال بهترین نتیجه هستیم ما برای هر بازی برنامه ای خاص داریم./آق
برچسب ها: ولاسکو ، والیبال ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.