سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی:مدیر فنی داماشم،مشاوره می دهم دخالت هم می کنم/در فدراسیون فوتبال همه آقایان سخنگو شده اند

مدیرعامل تیم فوتبال داماش گفت:من علاوه بر مدیر عاملی،مدیر فنی تیم داماش نیز هستم و بنابراین هم به تیم مشاوره می دهم و هم در زمان لازم دخالت هم میکنم و این جزو وظایف من است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ امیر عابدینی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:گروهی از بازیکنان داماش به علت تعصبی که به تیم داماش داشتند دراین تیم ماندند و خودشان را هزینه کردند تا داماش باقی بماند.

وی افزود:بازیکنانی که 2 سال کمترین دریافتی را داشتند اما به همراه کادر فنی متعصب به تیم دیگری نرفتند و با هم در داماش ماندن تا به هماهنگی با هم نیز دست پیدا کنند.

عابدینی ادامه داد:هیچ تیمی مثل داماش در نقل و انتقالات عمل نکرد.ما هیچ بازیکنی جذب ما آمدند و بقیه همان بازیکنان قبلی بودند و در پشت موفقیت های امروز یک مدیریت قوی نهفته است.مدیریتی که با عشق و عاطفه و درک متقابل همراه است.

وی تاکید کرد:از مردم رشت نیز بسیارممنونم که از ما حمایت ویژه کردند.همچنین از مسوولان استان و مسوولان تهران که ما را تنها نگذاشتند.

مدیر عامل داماش تصریح کرد:خوشبختانه در حال حاضر شرایط مالی تیم به گونه ای شده که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و شرکتهای اسپانسر نیز به کمک ما آمده اند و اوضاع بهتر شده است.

از زمینهای خاکی رشد کرده ام

عابدینی بیان کرد:من از زمینهای خاکی رشد کردم و در فراز و نشیبهای شمیرانات فوتبال را شروع کردم و همه می دانند که من هیچ وقت به دنبال نام و نشان نبوده ام.

وی ادامه داد:با فوتبال ایران گره خورده ام.در گذشته خودم در باشگاه ها بازی می کردم و مدت کوتاهی نیز در تیم ملی بودم و می دانم که ارتباط قلبی با بازیکن داشتن و عاطفه را شناختن تمام مشکلات را حل می کند .البته باید بپذیریم برنامه بدون بودجه به اجرا نمی رسد.

روزهای خوبی برای افشین ناظمی می بینم

وی ادامه داد:من مدیر فنی تیم داماش نیز هستم و این قرارداد من است و موظفم در قبال عملکرد تیم پاسخگو باشم و وقتی می بینم یک مربی جوان خوب در تمرینات کار می کند و خوب همنتیجه می گیرد در حد توانم به وی کمک می کنم.

وی افزود:به عنوان مدیر فنی هم مشاوره می دهم و هم در جای لازم دخالت هم در امور فنی تیم دارم و این به منزله کمک به کادر فنی است و من روزهای خوبی برای افشین ناظمی می بینم.

وی با اشاره به بازی تیمش با راه آهن گفت:راه آهن تیم خوبی است و پیکره اصلی اش را حفظ کرده است اما ما هم در شرایط خوبی قرار داریم و بدون شک دیدار سختی برای دو تیم خواهد بود و ما نیز برای تساوی به میدان نمی رویم.

حیف است با یک اشتباه پرسپولیس را به حاشیه ببرند

وی در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان بیان داشت:در این دیدار قهرمانی کاملا اشتباه کرد و از اول آن اتفاقات هیچ چیز را ندید.

وی ادامه داد:علی دایی یکی از بزرگان فوتبال جهان است و جوهره ی وجودی دایی باخت را قبول نمی کند.وی در دوران بازیکنی نیز با مصدومیت حاضر نمی شد از تیم برود و تا انتها می جنگید.دایی حتی در گل کوپک نیز همین شخصیت را دارد.

عابدینی تاکید کرد:خوشبختانه پرسپولیس هویت از دست رفته اش را به دست آورده و حیف است که با یک اشتباه این تیم را به حاشیه ببریم.اگر موشکافانه به داوری ها رسیدگی شود از این اتفاقات جلوگیری می شود و این بسیار مهم است چراکه در داوری فرصت تجدید نظر وجود ندارد.ممکن است داور تصمیمی بگیرد و 30 ثانیه بعد پشیمان شود اما راهی برای بازگشت تصمیمش نیست.

آقایان قبول کنند در فوتبال زدو بند وجود دارد

عابدینی بیان کرد:عده ای می گویند که فوتبال ما پاک است اما باید قبئل کنند که زدو بندهایی وجود دارد اما باید با آنها جنگید.نظارت در فوتبال اهمیت زیادی دارد و آسیب در فوتبال به خاطر سرپوش گذاشتن روی برخی مسائل است.

وی افزود:بسیاری از بازیکنان بزرگ به خاطر دوپینگ فراموش شده اند در حالی که تقابل با دوپینگ تقابل با مدیریت است و این مدیران بوده اند که باعث شدند برخی به سمت دوپینگ بروند.

وی ادامه داد:متولیان باید با این مسائل برخورد کنند و در بستر قضاوت داوران نیز رسانه ها نباید جوسازی کنند چون این در قضاوت داوران تاثیرگذار خواهد بود.

تنها یک نفر باید در فدراسیون گوینده باشد

وی اظهار داشت:متاسفانه در فدراسیون فوتبال همه گوینده شده اند.وظیفه تاج سخنگویی است اما همه حرف میزنند و این درست نیست.در فدراسیون فقز باید یک نفر حرف بزند.کفاشیان همیشه آگاه،در پله های فدراسیون حرفهایی می زند که بعدتر نمی شود روی آنها سرپوش گذاشته و آن را جمع و جور کرد.

وی در پایان در خصوص کی روش گفت:مسوولان باید در زمان جذب کی روش به مدیریت نیز فکر می کردند.همانطور که مثلا اگر یک ماشیبن بسیار خوب در مسابقات رالی خوب کنترل نشود هم راننده آتش میگیرد و هم آن ماشین.کی روش کارنامه بسیار قوی دارد و مربی طراح و برنامه ریز قوی است که فوتبال را خیلی خوب می فهمد و ما حتی نتوانستیم کمپ را برای وی آماده کنیم و روزهای فیفا دی به همین صورت از دست می روند./آق

برچسب ها: عابدینی ، داماش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.