سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
وزیر امور خارجه چین پس از جلسه دیدار وزرای خارجه 1+5 با وزیر خارجه ایران گفت: ظریف خیلی محکم اعلام کرد که ایران دنبال سلاح هسته ای نیست و فقط به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است.
پرس تی وی در خبری فوری اعلام کرد سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه امروز تاکید کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره سوریه دربرگیرنده گامهایی نیست که اقداماتی براساس فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد علیه سوریه گنجانده شده باشد.
نخست وزیر اسپانیا و ایتالیا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقر این سازمان با رییس‌جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
رویترز در خبری درباره قطعنامه سوریه فاش کرد که کشورهای غربی برای گرفتن رضایت روسیه در وتو نکردن قطع‌نامه، از بسیاری از خواست‌های خود دست کشیدند.
گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد اوایل روز جمعه دو کشتی باری در جنوب توکیو با یکدیگر برخورد کردند و نیروهای گارد ساحلی در حال جستجو برای یافتن شش خدمه کشتی کوچکتر هستند.
باراک اوباما رییس جمهور آمریکا با مانموهان سینگ نخست وزیر هند دیدار و گفتگو کرد .
اعضای شورای امنیت سازمان ملل درباره پیش نویس قطعنامه ای در خصوص تسلیحات شیمیایی سوریه به توافق رسیدند.
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس گفت: اگر ایران سریعا تدابیری برای همکاری با نظارت بین المللی بر برنامه هسته‌ای‌اش ترتیب دهد، آمریکا هم می‌تواند ظرف چند ماه رفع تحریم‌ها علیه این کشور را آغاز کند.
"سرگئی ریابکوف" معاون وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی از تلاش برخی کشورهای عضو ناتو برای تکرار سناریوی لیبی در سوریه انتقاد کرد .
رییس جمهوری ایران پنج شنبه شب برای حدود هشتصد تن از ایرانیان آمریکا در حالی سخنرانی کرد که این سخنان با استقبال گسترده آنها روبرو شد.
مذاکرات ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي امروز در وين برگزار مي شود .

برچسب ها: عناوین ، باشگاه ، شرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.