سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال مطرح شدن ايجاد «زنگ كتاب» در مدارس؛

كتاب‌ها را با تخفيف ويژه در اختيار مدارس قرار مي‌دهم

پرويز بيگي حبيب آبادي از تخفيف ويژه كتاب براي مدارس در صورت عملي شدن طرح زنگ كتاب خبر داد.

پرويز بيگي حبيب‌آبادي شاعر و مسوول انتشارات فصل پنجم با بيان ارزشمند بودن ايجاد زنگ كتاب در مدارس مشروط بر عملي شدن آن به خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: در صورتي‌كه اين زنگ به اوقات فراغت تبديل نشود اين حركت ارزشمند است دانش‌آموزان بايد پس از مطالعه كتاب، آن را خلاصه كنند و نمره‌اي به آن اختصاص يابد.

وي عنوان كرد: ايجاد اين زنگ سبب رشد فرهنگ كتابخواني و آغاز فعاليت دانش‌آموزان مستعد اهالي قلم در تمام زمينه‌هاي شعر، داستان خاطره‌نويسي خواهد شد.

بيگي حبيب آبادي با بيان جدي گرفته نشدن زنگ انشا و ورزش و اوقات فراغت بودن اين زنگ كه در مدارس تصريح كرد: بايستي چهار زنگ، املا، انشاء، ورزش و اكنون زنگ كتاب در مدارس زنگ‌هاي پايه باشد براساس اين زنگ‌ها مي‌توان يك سري ويژگي‌ها را در دانش‌آموزان مشاهده كرد.

وي ادامه داد: بحث مديريت اين مسئله مطرح است و در صورت عملي شدن زنگ كتاب خودم به عنوان ناشر كتاب‌ها را با تخفيف‌هاي ويژه در اختيار مدارس قرار مي‌دهم.

وي درخصوص نگاه نقادانه دانش‌آموزان در كتاب عنوان كرد: نقدنويسي بر روي كتاب و مطلب نوشتن پيرامون آن سبب بالندگي دانش‌آموزان خواهد شد در صورت نگاه منتقدانه دانش‌آموزان، اهميت عرصه كتابخواني و تاثير آن بر فرهنگ عمومي جامعه مشخص مي‌شود.

وي درخصوص شكستن گسل‌هاي سكوت بين دانش‌آموزان بيان كرد: اين نگاه منتقدانه سبب معرفي منتقدين خوب در جامعه و حضور دانش‌آموزان در كتاب‌فروشي‌ها مي‌شود براي اجراي آن بايستي برنامه‌ريزي‌هاي لازم وجود داشته باشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.